MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE8 på Windows Update?
Fra : isteen

Dato : 22-10-08 16:18

Nogen der har en fornemmelse af, hvor lang tid der normalt går fra en
beta, til den endelige version ryger på Windows Update?

--
http://isteen.wordpress.com

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-10-08 17:56

Der er ingen formel for dette. Det varierer meget hvor lang tid en
beta tager afhængigt af fejl der findes som først skal rettes.
Der vil formentligt være en hel del builds endnu som de officielle
betatestere skal igennem inden den er færdig.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 22-10-08 18:15

> Der er ingen formel for dette. Det varierer meget hvor lang tid en
> beta tager afhængigt af fejl der findes som først skal rettes.

Helt forkert, reglen siger 6 måneder for tidligt

> Der vil formentligt være en hel del builds endnu som de officielle
> betatestere skal igennem inden den er færdig.

Historisk set, vil jeg blive overrasket hvis den bliver skubbet ud før om 1
år.

Fra : isteen

Dato : 22-10-08 21:34

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote:

> [...]
> Der vil formentligt være en hel del builds endnu som de officielle
> betatestere skal igennem inden den er færdig.

Okay. Jeg har IE8 installeret på en anden maskine - og den adskiller sig
ikke voldsomt fra 7'eren
--
http://isteen.wordpress.com