MS Windows
briani 27239
XP - Fjern besked
Fra : Martin Ploug

Dato : 22-10-08 11:39

Hej

Den har vist været fremme nogle gange, men hvordan
er det nu lige man få Windows XP til at holde op med
at vise besked om, at der er installeret et nyt program?
Beskeden vises i en gul boks nede ved Start-knappen.

På forhånd tak.

Mvh. Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-08 12:42

Martin Ploug skrev:

> Den har vist været fremme nogle gange, men hvordan
> er det nu lige man få Windows XP til at holde op med
> at vise besked om, at der er installeret et nyt program?
> Beskeden vises i en gul boks nede ved Start-knappen.

Højreklik på startknappen => Egenskaber => fanen Menuen
Start => Tilpas => fanen Avanceret => fjern flueben ud for
Fremhæv ...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : Martin Ploug

Dato : 22-10-08 18:37

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Højreklik på startknappen => Egenskaber => fanen Menuen Start => Tilpas =>
> fanen Avanceret => fjern flueben ud for Fremhæv ...

> [...]

Hej Kim

Mange tak.

Er det det samme sted jeg fjerner de gule beskedbokse
ovre uret f.eks. om, at der er fundet trådløse netværk?

Mvh. Martin

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-10-08 22:33

Martin Ploug skrev:

> Er det det samme sted jeg fjerner de gule beskedbokse
> ovre uret f.eks. om, at der er fundet trådløse netværk?

Nej. Jeg har ikke lige adgang til en Windows, men det er
muligvis inde i skrivebordets indstillinger: Højreklik på
skrivebordet => Egenskaber => et eller andet med effekter.

Jeg er dog langt fra sikker på, at jeg husker rigtigt, måske
andre kan hjælpe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-10-08 00:49

> [...]
>
>--
>Mvh. Kim Ludvigsen
>Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Hej

Jeg læste mig til, at man kan fjerne
beskederne henne ved uret vha. programmet
Tweak UI 2.1.
Det kan bl.a. hentes her:
http://www.filehippo.com/download_tweakui.

Mvh. Martin