Opbevaring af liguster
Fra : Erik Andersen

Dato : 20-10-08 22:20

Jeg har fået en del ligusterplanter, som jeg ikke har tid til at plante lige
nu.
P.t. står de i et par murerbaljer med vand, men hvordan opbevarer jeg dem
nemmest i et par uger? Jeg har ikke mulighed for at slå dem ned i jorden.
Skal jeg hælde jord i baljerne eller lade dem stå i vand?

Mvh Erik

Fra : Jacob Andersen

Dato : 21-10-08 19:04

"Erik Andersen" <erik-andersen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nemmest i et par uger? Jeg har ikke mulighed for at slå dem ned i jorden.
> Skal jeg hælde jord i baljerne eller lade dem stå i vand?

Jeg tvivler på at de kan tåle at stå i vand. Brug jord eller våde aviser.
Bare de ikke tørre ud.

Mvh
Jacob