IE6 installeret sammen med IE7
Fra : Kristian Jensen

Dato : 19-10-08 08:53

Hvordan er det man gør det?
Efter at ha' installeret ie7 er ie blevet meget langsommere i opstart,
og så fylder den for meget på min widescreen laptop.
Så jeg vil gerne ha' min hurtige ie6 tilbage, men kan ikke finde den
beskrivelse der var engang om det.

Fra : Ole C

Dato : 19-10-08 09:43

Kristian Jensen skrev blandt andet:

> [...]
> og så fylder den for meget på min widescreen laptop.
> Så jeg vil gerne ha' min hurtige ie6 tilbage, men kan ikke finde den

Du bør kunne af-installere IE7 under "Tilføj og fjern programmer"
http://support.microsoft.com/kb/927177

--
vh
Ole C

Fra : Kristian Jensen

Dato : 19-10-08 10:42

On Sun, 19 Oct 2008 10:42:50 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

> Du bør kunne af-installere IE7 under "Tilføj og fjern programmer"
> http://support.microsoft.com/kb/927177

Ikke under sp3.
Men problemet er løst, det er opdateringen til ie7 der havde ændret en
indstilling under internetindstillinger, som gjorde at det tog ca 20
sek for ie7 at hente den første side ((øvski!

Ellers fandt jeg dette interessante link:

http://tredosoft.com/Multiple_IE

Hvorfor laver Microsoft altid lort i det for kunderne?
Jeg kender ikke andre softwareleverandører med samme stupide
indstilling.
Ikke nogen der har overlevet i hvert fald.

hvorfor kan man fx ikke fjerne (hide) kommandolinien i ie7?
Jeg bruger den aldrig!

/Kris

Fra : Ole C

Dato : 19-10-08 12:56

> Ikke under sp3.

Hm.
Men så kan man til gengæld af-installere SP3 - og derefter hente hhv. IE7 og
opdateringerne hver for sig, ville jeg tro.

> Men problemet er løst, det er opdateringen til ie7 der havde ændret en
> indstilling under internetindstillinger, som gjorde at det tog ca 20
> sek for ie7 at hente den første side ((øvski!

Sært - men godt du fandt fejlen

> Ellers fandt jeg dette interessante link:
> http://tredosoft.com/Multiple_IE

Jeg har set noget lignende tidligere - men fik det aldrig til at virke......

--
vh
Ole C