FaxWorks pro spørgsmål ...
Fra : Thomas Ardal Simonse~

Dato : 24-07-01 20:13

Hej. Jeg arbejder for øjeblikket med programmet FaxWorks pro version 2.00.03
på en OS/2 platform, men kom til at tænke på om nogle er jer havde hørt om
en eventuel udgave til windows og hvis dette er tilfældet, hvor man kan få
fingrene i den?

Med venlig hilsen
Thomas Ardal Simonsen

Fra : Knud Berggreen

Dato : 24-07-01 22:54

In <9jkhc1$ofc$1@news.net.uni-c.dk>, on 07/24/2001
at 09:12 PM, "Thomas Ardal Simonsen" <thomas@ardal.dk> said:

> [...]
>2.00.03 på en OS/2 platform, men kom til at tænke på om nogle er jer
>havde hørt om en eventuel udgave til windows og hvis dette er tilfældet,

Godt spørgsmål.
Hvis man kalder faxworks.com så kommer man til en side hvor GFI fortæller
at de ikke er udvikler og samtidig at FaxWorks ikke længere udvikles til
Windows.

Hvis man kalder kellergroup.com (Det var Keller Group som udviklede
FaxWorks) så kommer man ind til firmaet CDS - Computer Data Strategies,
Inc som har et produkt med navnet PMFax til OS/2 og til Linux men ikke til
Windows.

Jeg har en dialog med CDS om salg af PMFax men der er langt imellem
mailsene og der er som sagt heller ikke nogen Windowsversion længere.

/Knud

Fra : Thomas Ardal Simonse~

Dato : 25-07-01 10:01

Hej Knud

Jeps, jeg har selv besøgt Keller Groups hjemmeside, men kunne hellerikke
selv finde det store. Jeg har dog fra anden side hørt at FaxWorks stadigvæk
skulle eksistere til Windows platformen, men det kan være at det bare er et
rygte

Jeg er stadigvæk meget interesseret i at høre om et eventuelt produkt...

Med venlig hilsen
Thomas

Fra : Knud Berggreen

Dato : 28-07-01 10:13

In <9jm1ts$12kq$1@news.net.uni-c.dk>, on 07/25/2001
at 11:01 AM, "Thomas Ardal Simonsen" <thomas@ardal.dk> said:

> [...]

>det bare er et rygte

>Jeg er stadigvæk meget interesseret i at høre om et eventuelt produkt...

Jeg tror som sagt ikke at den findes længere, så hvis jeg selv skulle
bruge noget til Windows, så ville jeg nok vælge WinFax.

Men ellers er der måske nogle andre anbefalinger hvis du spørger i en af
Windows-grupperne....

/Knud