MS Windows
briani 27239
computerstart?
Fra : Jubii

Dato : 16-10-08 04:50

Hvor i vista home går man ind for at ændre hvilke programmer der startes
sammen men computeren?

Fra : Per

Dato : 16-10-08 05:24

Jubii wrote:
> Hvor i vista home går man ind for at ændre hvilke programmer der
> startes sammen men computeren?

klik på startknappen nederst til venstre - kør - msconfig - start

mvh. Per

Fra : Jubii

Dato : 16-10-08 06:51

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> klik på startknappen nederst til venstre - kør - msconfig - start

Ja hej, det er næsten det samme som at gå til kontrolpanel/windows
defender/softwareundersøgelse/startprogrammer.
I msconfig/start er ikke alle de programmer med der er med i defenders
startprogrammer.

Ok, så er det ikke der mit problem med at et forstørelsesglas starter
sammen med windows.
Så findes der så et sted man kan se hvad der starter med windows vista
så man også kan ændre?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 16-10-08 15:46

Du har fået slået "Magnifier" til.
Control Panel | Ease of Access | Make the computer easier to see.
Fjern kryds ved "Turn on Magnifier".

Du må selv oversætte til dansk Vista.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jubii

Dato : 16-10-08 18:03

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> Du har fået slået "Magnifier" til.
> Control Panel | Ease of Access | Make the computer easier to see.
> Fjern kryds ved "Turn on Magnifier".
>
> Du må selv oversætte til dansk Vista.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Ja øget tilgængelighed, og den er slået fra nu. Jeg har nemlig øget
dbi'en istedet så forstørrelse er ikke nødvendigt længere at have
tilgængelig fra windows start.
Nu kan den slås til og fra efter behov.

Fra : Torben R. Soerensen

Dato : 16-10-08 08:11

On Thu, 16 Oct 2008 06:24:18 +0200, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>klik på startknappen nederst til venstre - kør - msconfig - start
>
>mvh. Per

Hej...

Hvordan gør man så det når der ikke som der var i XP, er et menupunkt
som hedder KØR?

Torben

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-10-08 08:51

"Torben R. Soerensen" skrev

> Hvordan gør man så det når der ikke som der var i XP, er et menupunkt
> som hedder KØR?

Man går ind i egenskaber for start-menuen og slår det til?

- Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 16-10-08 08:53

In news:57qdf4pjhaaa57kkh0v9sarcfui5fc9qd2@4ax.com,
Torben R. Soerensen <torben.spam@frejashundehus.dk> typed:

> Hej...
>
> Hvordan gør man så det når der ikke som der var i XP, er et menupunkt
> som hedder KØR?
>
> Torben

Det er der også, du har bare ikke aktiveret den.

Højreklik på "Start" og tryk på egenskaber. Tryk på fanen " Menuen Start" og
derefter "tilpas". Sæt flueben ved "Vis kommandoen kør".

Du kan også trykke på tasten med Windows-logoet + r, så kommer "kør" også
frem.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 16-10-08 09:17

Torben R. Soerensen skrev:

> Hvordan gør man så det når der ikke som der var i XP, er et menupunkt
> som hedder KØR?

Så bruger man skrivefeltet nederst i startmenuen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird gør det muligt at søge i fremtidige mails via