Kan ikke få "fat" i vindue når
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 15-10-08 08:47

Hej

Jeg bruger leopard og benytter ofte 2 skærme, men har det irriterende
problem at vinduer "forsvinder" når jeg skifter til 1 skærm og kan kun
få dem vist ved at trykke på F3 - vis alle vinduer funktion.

Nogen der har et tip til hvordan jeg får mit usynlige vindue ind på min
skærm?

mvh. Brian

Fra : Henrik Münster

Dato : 15-10-08 14:19

Brian Bendtsen <bb@bellevuevej.dk> wrote:

> [...]
> få dem vist ved at trykke på F3 - vis alle vinduer funktion.
>
> Nogen der har et tip til hvordan jeg får mit usynlige vindue ind på min

Jeg sætter normalt min MacBook Pro på vågeblus, før jeg tager stikket
til den eksterne skærm ud. Når jeg derefter vækker computeren med bare
den indbyggede skærm, bliver skærmen blå et kort øjeblik, hvorefter alle
vinduer dukker på. Hvis vinduer mangler, tyder det på, at din computer
tror, den eksterne skærm er sluttet til endnu. Hvordan kobler du den
fra? Hiver du bare stikket ud?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Brian Bendtsen

Dato : 17-10-08 22:47

Henrik Münster skrev:

> [...]
> vinduer dukker på. Hvis vinduer mangler, tyder det på, at din computer
> tror, den eksterne skærm er sluttet til endnu. Hvordan kobler du den
Hej

Jeg plejer at sætte den på vågeblus før jeg hiver stikket ud, måske er
det bedst at hive stikket ud inden jeg sætter den på vågeblus, det
prøver jeg næste gang og ser om problemet forsvinder

/BB

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 16-10-08 21:17

> [...]
> få dem vist ved at trykke på F3 - vis alle vinduer funktion.
>
> Nogen der har et tip til hvordan jeg får mit usynlige vindue ind på min

Vælg Detect Displays

--
mvh. Morten Reippuert Knudsen

Fra : Brian Bendtsen