Firefox og bogmærker
Fra : fjern

Dato : 07-10-08 21:16

Hvor på disken lægger Firefox sine bogmærker.
Jeg kan ikke finde dem - hvor har jeg glemt at kigge?

Vgst
Kristian Stange

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 07-10-08 21:24

fjern <"gantes(fjern)"@mac.com> wrote:

> Hvor på disken lægger Firefox sine bogmærker.
> Jeg kan ikke finde dem - hvor har jeg glemt at kigge?
>
> Vgst
> Kristian Stange

/Users/[brugernavn]/Library/Application Support/Firefox/Profiles/[random
string].default

men fra og med Firefox 3 er bookmarks gemt i en sqlite database og ikke
som en text fil.
/thomas

Fra : fjern

Dato : 07-10-08 22:00

Thomas von Hassel wrote:

> [...]
> string].default
>

> men fra og med Firefox 3 er bookmarks gemt i en sqlite database og ikke

Tak derfor

Kristian Stange