ÆØÅ i firefox 3.0.3
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 05-10-08 03:53

Hej

Jeg har brugt firefox et stykke tid, tilbage til version 1. Har har
ind imellem flere gange haft problemer med visning af ÆØ og Å.

Det har jeg stadig, før var der bare et mærkeligt tegn istedet for ÆØÅ
men nu er der bare et mellemrum.

Det er mærkeligt for det er ikke ALTID, men kun nogle gange. Jeg
bruger engelsk Windows XP

Det er fx ved visning af google groups der ingen ÆØÅ er på det
skrevne. Når jeg skriver her i firefox på googlegroups viser den ÆØÅ
fint ved skrivning.

Mvh. Bjarke

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-10-08 11:17

Bjarke Hansen skrev:

> Det er fx ved visning af google groups der ingen ÆØÅ er på det
> skrevne.

Det kan snildt være afsenderens fejl. Giv os et link til et
indlæg hvor der er knas med æøå.

Hvis afsenderen ikke erklærer sit tegnsæt korrekt, skal softwaren
gætte, og der er ingen garanti for at den gætter rigtigt.

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 05-10-08 13:23

On Sun, 05 Oct 2008 12:17:07 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> skrev:

> [...]
>
>Hvis afsenderen ikke erklærer sit tegnsæt korrekt, skal softwaren
>gætte, og der er ingen garanti for at den gætter rigtigt.

Hos mig mangler der også æøå, hvergang der forwardes fra min gmail.

per

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-10-08 15:37

Per H wrote:

> Hos mig mangler der også æøå, hvergang der forwardes fra min gmail.

Og forwardes til?

Jesper Poulsen

Fra : Per H

Dato : 05-10-08 17:58

On Sun, 05 Oct 2008 16:37:09 +0200, Jesper Poulsen
<nospam@ingensteder.dk> skrev:

>Og forwardes til?
Thunderbird.

Nå¨for helved. det er browseren han taler om /

per