/ Forside / Teknologi / Hardware / Mac / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mac
#NavnPoint
UlrikB 4810
kipros 1675
Klaudi 1010
myg 920
pifo 907
Stouenberg 838
molokyle 830
Bille1948 815
rotw 760
10  EXTERMINA.. 750
nogen må kunne hjælpe en novice som mig me~
Fra : cuandersen@gmail.com


Dato : 03-10-08 13:04

Jeg har købt en iPod 80GB til min datter. Den kører fint via iTune på
min pc'er, men nu har jeg forsøgt i flere timer at få den til at køre
på min datters rebuildede pc'er.
Der kører flere ting på USB på pc'en uden fejl - de har alle været
pillet fra uden held. Hver gang jeg kobler iPod'en på melder den at
den har fundet iPod'en men med det samme siger den at der er fejl på
driveren "Enheden kan ikke starte. (Kode 10) - er der nogen som kan
hjælpe. Jeg har forsøgt med APPLE men jeg kommer ikke ind hos dem og
deres support.

mvh og på forhånd tak
Søren

 
 
Erik Richard Sørense~ (03-10-2008)
Kommentar
Fra : Erik Richard Sørense~


Dato : 03-10-08 21:03


cuandersen@gmail.com wrote:
> Jeg har købt en iPod 80GB til min datter. Den kører fint via iTune på
> min pc'er, men nu har jeg forsøgt i flere timer at få den til at køre
> på min datters rebuildede pc'er.
> Der kører flere ting på USB på pc'en uden fejl - de har alle været
> pillet fra uden held. Hver gang jeg kobler iPod'en på melder den at
> den har fundet iPod'en men med det samme siger den at der er fejl på
> driveren "Enheden kan ikke starte. (Kode 10) - er der nogen som kan
> hjælpe. Jeg har forsøgt med APPLE men jeg kommer ikke ind hos dem og
> deres support.

Har du installeret seneste itunes og QuickTime på hendes PC?
iTunes 8 for windows
http://www.apple.com/support/downloads/itunes8forwindows.html
QuickTime 7.5.5 for Windows
http://www.apple.com/support/downloads/quicktime755forwindows.html
iTunes Classic support sider til Windows compuetere
http://support.apple.com/kb/index?page=search&src=support_site.kbase&fac=Downloads&q=ipod%20classic%20%2B%20windows
http://support.apple.com/kb/index?page=answerlink&url=http%3A%2F%2Fwww.apple.com%2Fsupport%2Fipodclassic%2F&iqaction=1028&answerid=134217728&src=support_site.results.search

Og prøv også dette.
- Sørg for at iPod'en er fuldt opladet
- Tilslut den til PC'en og tænd den.
- Gå ind på dette link og følg vejledningen
http://www.apple.com/support/ipod/five_rs/classic/
Du vil så blive guied igennem ved at trykke på 'Begin'

mvh. Erik Richard

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Erik Richard Sørensen, Member of ADC, <mac-manNOSP@Mstofanet.dk>
NisusWriter - The Future In Multilingual Text Processing - www.nisus.com
OpenOffice.org - The Modern Productivity Solution - www.openoffice.org
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Thomas von Hassel (03-10-2008)
Kommentar
Fra : Thomas von Hassel


Dato : 03-10-08 14:12

On Oct 3, 9:03 pm, cuander...@gmail.com wrote:
> Jeg har købt en iPod 80GB til min datter. Den kører fint via iTune på
> min pc'er, men nu har jeg forsøgt i flere timer at få den til at køre
> på min datters rebuildede pc'er.
> Der kører flere ting på USB på pc'en uden fejl - de har alle været
> pillet fra uden held. Hver gang jeg kobler iPod'en på melder den at
> den har fundet iPod'en men med det samme siger den at der er fejl på
> driveren "Enheden kan ikke starte. (Kode 10) - er der nogen som kan
> hjælpe. Jeg har forsøgt med APPLE men jeg kommer ikke ind hos dem og
> deres support.
>

Du siger at USB virker ellers, hvad er det for enheder ? Er der
harddiske imellem ?

/Thomas


skand (04-10-2008)
Kommentar
Fra : skand


Dato : 04-10-08 09:36

On 3 Okt., 22:12, Thomas von Hassel <darx...@gmail.com> wrote:
> On Oct 3, 9:03 pm, cuander...@gmail.com wrote:
>
> > Jeg har købt en iPod 80GB til min datter. Den kører fint via iTune på
> > min pc'er, men nu har jeg forsøgt i flere timer at få den til at køre
> > på min datters rebuildede pc'er.
> > Der kører flere ting på USB på pc'en uden fejl - de har alle været
> > pillet fra uden held. Hver gang jeg kobler iPod'en på melder den at
> > den har fundet iPod'en men med det samme siger den at der er fejl på
> > driveren "Enheden kan ikke starte. (Kode 10) - er der nogen som kan
> > hjælpe. Jeg har forsøgt med APPLE men jeg kommer ikke ind hos dem og
> > deres support.
>
> Du siger at USB virker ellers, hvad er det for enheder ? Er der
> harddiske imellem ?
>
> /Thomas

tak for jeres hurtige svar - nej der er ingen extern HD på PC'en.
Der er mus/keyboard og webcam/headset - det virker altsammen fint, men
når jeg så sætter iPod'en i USB'en meldes der som ovenfornævnt fejl på
USB'en.
Jeg har været fejlfindingen igennem uden held. Den kører fint på mine
PC'er og naboens.
Jeg har måske selv en mistanke pt. kan det være fordi den ikke kører
USB2? hvordan kan man kontrollere om det er USB1 eller USB2 på PC'en?
mvh
Søren

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177559
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste