e.c 1150
Fra : MiG

Dato : 24-07-01 09:08

Hvis man f.eks. har et link

Kan man så skrive et eller andet i tag'en, så hvis det er aktivt at det se
bliver set bort fra??

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 24-07-01 10:35

Den 24 jul 2001 skrev MiG følgende i news:9jjahi$5d0$1@news.cybercity.dk

> Hvis man f.eks. har et link
>
> Kan man så skrive et eller andet i tag'en, så hvis det er aktivt at det
> se bliver set bort fra??

Ik' forstået. Vil du have linket til at forsvinde, når det er aktivt (når
der er blevet klikket på det)?

Kasper Damkjær
www.damkjaer.net

Fra : Jeps

Dato : 24-07-01 10:41

ja

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 24-07-01 10:58

Jeps <clark@cool.dk> wrote:

> ja

Lav en class i css hvor a:visited har samme farve som din
baggrundsfarve. Dette gør godt nok, at linket stadig kan klikkes på, man
kan bare ikke se teksten.
Ikke noget fantastisk forslag, men det eneste jeg sådan lige umiddelbart
kan komme på.
Muligvis kunne man hjælpe dig lidt bedre, hvis du kunne forklare os
hvorfor det skal være usynligt?

--
Jonas [CPH, DK]
Erase harddrive to reply

Fra : MiG

Dato : 24-07-01 11:12

Linke skal ikke forsvinde på den måde... <a href> skal bare fjernes :)

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 24-07-01 11:40

MiG wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Linke skal ikke forsvinde på den måde... <a href> skal bare fjernes :)

Aha så linket er inaktivt når man besøger den side linket linker til?

Hvis så, så skal enten gøres via JavaScript eller via noget serverside
script. Prøv at spørg i de respektive grupper:

- clientside (JavaScript)
- serverside
- serverside.php
- serverside.asp

alt efter hvad du har adgang til at bruge. JavaScript har du iøvrigt altid
adgang til at bruge.

/Kasper

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 24-07-01 11:46

MiG <clark@cool.dk> wrote:

> Linke skal ikke forsvinde på den måde... <a href> skal bare fjernes :)

Prøv at spørg i news:dk.edb.internet.webdesign.clientside. Hvis det er
overhovedet er muligt vil kan man mulgivis gøre det med javascript, men
det er ikke mit metier.

Fra : Allan Unnerup

Dato : 24-07-01 21:59

> Hvis man f.eks. har et link
>
> Kan man så skrive et eller andet i tag'en, så hvis det er aktivt at det se
> bliver set bort fra??

Nej, men du kan skrive en ny HTML-side, hvor link'et mangler.

Med venlig hilsen
Allan Unnerup