vedr. browse
Fra : Ove Lissner

Dato : 28-09-08 12:11

Hej allesammen!
Hvergang jeg går ind på en internet side, starter der en blå side op med
tilbud om ringetoner, hvordan fjerner jeg den, så den ikke kommer
irriterende igen?

Bliver glad hvis der er en som kan løsningen.

For forhånd tak og god søndag
fra
Ove L.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-08 12:31

Ove Lissner skrev:

> Hvergang jeg går ind på en internet side, starter der en blå side op med
> tilbud om ringetoner, hvordan fjerner jeg den, så den ikke kommer
> irriterende igen?

Det lyder som om, du har fået ændret din startside.

Du skriver ikke, hvilken browser du benytter. Hvis det er
Internet Explorer 7, så tjek nedennævnte side, ellers, vend
tilbage med oplysning om browseren og dens versionsnummer.

http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-indstillinger.php#indstillinger

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i

Fra : Ove Lissner

Dato : 28-09-08 13:22

Neej Kim, selve startsiden er Goggle, det er først når jeg forsøger at gå
ind på en internet side f.eks. de gule sider.

Min Browser er IE 7 version 7.0.55730.13

Med venlig hilsen
fra
Ove L.

Fra : Ove Lissner

Dato : 28-09-08 13:25

Det skal lige tilføjes, at siden der bare bliver ved med at dukke op er:
http://denmark.funmobile.com/landing_e.jsp?a=412

Med venlig hilsen
fra
Ove L.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 28-09-08 18:26

"Ove Lissner" <dsl237123@vip.cybercity.dk> skrev i

> Det skal lige tilføjes, at siden der bare bliver ved med at dukke op er:
> http://...

Jeg vil nok undlade at klikke på linket, da det med garanti er en bunke
snavs som installerer sig blot man besøger siden.
De par gange jeg har haft en sådan computer til behandling for dette, var
problemet så fremskredet at der kun var én mulighed tilbage, nemlig backup
af dokumenter m.m. og derefter format C:

Men da var vi så også derhenne hvor jeg ikke engang kunne google efter en
løsning på problemet, fordi den blev ved med at vise en "search the
web"-side.

Ved samme lejlighed installerede jeg så Firefox på hendes computer, så der
var dén mulighed mere for at bruge computeren, hvis problemet skulle opstå
igen og jeg ikke lige kunne komme med få timers varsel.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-09-08 14:18

Ove Lissner skrev:
> Neej Kim, selve startsiden er Goggle, det er først når jeg forsøger at gå
> ind på en internet side f.eks. de gule sider.

Kommer den altid frem på de samme sider og ikke på andre
sider? Eller risikerer den at komme på alle sider? Kommer
den også nogle gange, selvom du ikke har bedt om en ny side
- fx mens du sidder og læser en side?

Umiddelbart lyder det som om, det vil være en rigtig god ide
at scanne computeren for spyware og virus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om nyhederne i Internet Explorer 7, og hvordan du bedst

Fra : Ove Lissner

Dato : 30-09-08 18:37

Har nu prøvet at køre Superanti spyware, men det fortsætter bare, og det er
IKKE ved alle sider at den gør det, og man kan ikke gå tilbage, det tillader
den IKKE.

Med venlig hilsen og god aften
fra
Ove L.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-10-08 19:00

Ove Lissner skrev:
> "Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]

> IKKE ved alle sider at den gør det, og man kan ikke gå tilbage, det tillader

Jeg har tilladt mig at flytte lidt rundt på indholdet i dit
indlæg. Du bør svare under det citerede, ellers bliver det
svært at bevare overblikket. Samtidig bør du klippe det væk,
som du ikke svarer på.

Har du stadig problemet? Du svarede ikke på, om siden nogle
gange kommer frem, selvom du ikke sidder og surfer. Og prøv
også lige at scanne for virus.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få dit tastatur til at lyde som en gammel skrivemaskine