hjælp..Mit webcam slukker min skærm!!??...
Fra : Eazy

Dato : 23-07-01 23:34

Er der nogen der har en forklaring på sub. ?...
ASUS CUSL2 bundkort
et avermedia webcam

problem:
når jeg starter Netmeeting op, går skærmen i sort, for derefter at skulle
helt!..(man kan høre klikket fra skærmen), jeg TROR resten fungerer selvom
skærmen slukker(modem lyser, HDD kører osv.) men jeg kan ikke tænde skærmen
igen!.
Dette sker forresten også efter en formatering helt uden webcammen er sat
til!!..
jeg har opgraderet min bios, uden held..
somsagt sker det når jeg starter NS, men også andre webcam progs. gør det!!

hjææælp plzz..

på forhånd tak
JCS Andersen

Fra : Brian R.

Dato : 24-07-01 08:05

Nu gættter jeg på at du har et Asus grafikkort vers. 7100 eller noget i den
stil.

Disse grafikkort har nemlig store problemer med netmeeting, der får dem til
at gå i sort - eller rettere sagt sende billedet over tv-udgangen.

På Asus` hjemmeside findes der et program/drivere til afhjælpning af dine
problemer.

Søg evt. på Asus og Netmeeting på Google

mvh,
Brian R.

Fra : Eazy

Dato : 24-07-01 14:04

Yeps...det er lige nøjagtigt et 7100 skærmkort jeg har!...

Tusind Tak Brian!

Brian R. <no@e-mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5d100d$0$299$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...