opdater hjemmeside (Wista)
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 14:18

Hvordan opdaterer man den hjemme siden man sidder og læser på, hvis man lige
vil se om der er nået nogle sidste nyheder ind på siden,?

I Windows 98 var der en stor klods i toppen af siden, som man bare klikkede
på, så blev siden læst ind igen.

Der var også en som hed "stop", så stoppede indlæsningen / ajourføringen af
siden. Hvor dælan er de i Vista ?

Hilsen Åge

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 20-09-08 14:50

On Sat, 20 Sep 2008 15:17:40 +0200, Åge Halldorsson
<aa.h@post.tele.dk> wrote:

> Hvordan opdaterer man den hjemme siden man sidder og læser på, hvis man lige
> vil se om der er nået nogle sidste nyheder ind på siden,?

F5

> Der var også en som hed "stop", så stoppede indlæsningen / ajourføringen af
> siden. Hvor dælan er de i Vista ?

Esc

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 15:25

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i meddelelsen

> F5

> Esc

_____________

Det var dejligt. Tak for oplysningerne. Men kan man ikke smide nogle
klik-knapper op øverst på siden i stedet for. Lisom man havde i Wiindows 98
?

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 20-09-08 15:29

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev

> I Windows 98 var der en stor klods i toppen af siden, som man bare
> klikkede på, så blev siden læst ind igen.

I Internet Explorer 7 (Vista) sidder de to knapper til højre for
adresselinjen.

Se skærmdump her:
http://www.chartbase.dk/privat/ie7_stop_opdater.jpg

Selv bruger jeg dog ligesom Asbjorn Hojmark F5 for "Opdater", både i de
gamle win98-dage og i dag.
Virker i alle browsere jeg har.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 15:34

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen

> I Internet Explorer 7 (Vista) sidder de to knapper til højre for
> adresselinjen.

____

Mange tak