Lime under vand?
Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 14:47

Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde
under vand?

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Martin Petersen

Dato : 18-09-08 15:08

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde under vand?

Akvariesilicone... ;)

- Martin

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 15:51

Martin Petersen <usenet@[FJERN]nakskovnet.dk> skrev:
> Akvariesilicone... ;)

Hmmmmmm

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 18-09-08 16:10

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde under vand?
>
> --
Tec7 kan være løsningen: http://www.tec7.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=1
Hilsen Matthias

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 16:17

Matthias H Matthiessen <matthiessen@dioder.dk> skrev:

> Tec7 kan være løsningen:
> http://www.tec7.dk/DesktopDefault.aspx?tabid=1 Hilsen Matthias

Det ser ud til at være fjong. tusind tak for hjælpen

Fra : Carsten

Dato : 18-09-08 19:41

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde under vand?

plastmo tagrendelim (til zink/metal tagrender)

Carsten

Fra : Henning Lund

Dato : 18-09-08 20:33

Carsten <carsten@noexists.dk> skrev:

> plastmo tagrendelim (til zink/metal tagrender)

Det tror jeg ski ikke kan tricket, jeg bruger produktet ofte på
mit arbejde, men har ikke gode erfaringer med hæfteevnen når
emnerne er fugtige.

Fra : Carsten

Dato : 19-09-08 07:34

> Det tror jeg ski ikke kan tricket, jeg bruger produktet ofte på mit
> arbejde, men har ikke gode erfaringer med hæfteevnen når emnerne er
> fugtige.

ok, jeg må indrømme at jeg satte mine tagrender op i tørvejr, men der står i
hvert fald på pakningen at det kan bruges i "fugtigt" vejr.

Carsten

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-09-08 22:22

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde under vand?

Det kan Innotec silicone, men som al anden limning kræver det rene flader.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Lars Hansen

Dato : 19-09-08 13:31

"Henning Lund" <dendurikke@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender et silikonelignende produkt der kan afhærde under vand?

> [...]
Nu ved jeg jo ikke helt hvor og til hvad du skal bruge det.
Men sidste gang jeg var i ToysRus og handle ind til poolen havde de et
lappekit der kunne lime lapper på uden at tømme poolen. Altså lime under
vand!!
Jeg mener det kostede 99 kroner for en tube lim og en lap på 15 X 15 cm.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Henning Lund

Dato : 19-09-08 20:30

Lars Hansen <Lars@oland.danmark> skrev:

> [...]
> poolen. Altså lime under vand!!
> Jeg mener det kostede 99 kroner for en tube lim og en lap på

Det er en løs flise i en svømmehal, jeg vil nødigt til at sænke
vandet en ½ meter i det 12,5 x 25M store bassin

Fra : Max

Dato : 19-09-08 20:36

Hej Henning

> Det er en løs flise i en svømmehal, jeg vil nødigt til at sænke
> vandet en ½ meter i det 12,5 x 25M store bassin

Kan du styre det, ja så hærder cement jo også under vand.

--
Mvh Max

Fra : Henning Lund

Dato : 20-09-08 08:13

Max <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev:

> Kan du styre det, ja så hærder cement jo også under vand.

Det prøvede vi engang, det var ingen succes