MS Windows
briani 27239
Vista "glemmer" min printer
Fra : Peter

Dato : 19-09-08 19:15

Hej gruppe
Jeg har et (irriterende) problem- Vista glemmer min printer.
Printeren - en Brother netværksprinter - findes fint af Vista, driveren
installeres - og så kører det et stykke tid.
Og så - glemmer Vista vista printeren, forstået på den måde at printeren
står som "offline" og altså ikke vil printe.

Hvis jeg så søger på printere (under tilføj printer) finder Vista printeren
med det samme og så virker det hele igen.
- - -I et stykke tid

På forhånd tak / Peter

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-09-08 13:07

In news:f88d$48d3ec30$55187b73$8107@news.arrownet.dk,
Peter <lappa@hotmail.com> typed:
> [...]
>
> Hvis jeg så søger på printere (under tilføj printer) finder Vista
> printeren med det samme og så virker det hele igen.

Mit problem er faktisk lidt værre. Min printer (Epson Stylus C46) vil *slet*
ikke printe. Jeg har været inde på Epson's hjemmeside for at se om der evt.
var nogen hjælp at hente. Vista har selv installeret driveren, men så sker
der heller ikke mere. Ved printerikonet står der fejl, og at jeg skal checke
forbindelsen til printeren, men alt er tilsluttet som det skal. Den virkede
fint på min XP, men Vista er efterhånden berygtet m.h.t. at protestere mod
alt muligt. Jeg gad vide om der er kompatibilitets problemer med min
printer også.

Jeg kunne læse på hjemmesiden under FAQ, at XP driveren kunne finde på at
lave noget vrøvl på Vista, men der står ikke noget om at der skulle være en
speciel Vista-driver til printeren.

Jeg venter derfor spændt på at høre, om du får reaktioner på dit spørgsmål.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 13:48

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i meddelelsen

> men Vista er efterhånden berygtet m.h.t. at protestere mod alt muligt.

___

Protesterer mod hvad, f.eks. ???

Jeg har også Vista. den protesterer ellers aldrig. Min printer blev fint
installeret.

Hilsen Åge

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-09-08 14:30

In news:48d4f0fc$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Åge Halldorsson <aa.h@post.tele.dk> typed:
> [...]
>

> ___
>

> Protesterer mod hvad, f.eks. ???
>
> Jeg har også Vista. den protesterer ellers aldrig. Min printer blev

Ok. Den frøs simpelthen i opstarten fordi jeg havde Bullguard installeret
(min Medion er købt med den installeret). Jeg fik, som tidligere skrevet det
råd fra Medion Support at afinstallere den og lægge AVG ind i stedet for.
Det hjalp skal jeg love for. Dernæst var der kompatibilitetsproblemer med
nogle af mine spil. Det fik jeg også løst. Og nu vil printeren hverken det
ene eller det andet, så nu venter jeg spændt på at se hvad det næste mon
bliver.

Hvis jeg "kun" bruger min computer til mails og newsgrupper er der intet i
vejen, men jeg vil da gerne kunne bruge den til lidt mere end det.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 20-09-08 16:04

Prøv at checke efter en nyere driver hos Brother.

Regards Jens Peter Karlsen.