Sært problem med IE og billeder
Fra : P. Holm

Dato : 19-09-08 14:17

Prøv at kig på dette screenshot jeg har lagt op af jubii
http://www.gratisupload.dk/download/15934/ . Der er bare røde kryds i
nogle af de ting der skal være på jubii, hvad i alverden skyldes det?
Jeg har ikke set andre sider på nettet hvor netop dette problem
fremkommer, hvad gør jeg lige?

Polle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-09-08 22:24

P. Holm skrev:
> Der er bare røde kryds i
> nogle af de ting der skal være på jubii, hvad i alverden skyldes det?

Der kan være flere forklaringer, fx:

* Billederne kan ikke findes på serveren - det kan du ikke
gøre noget ved.
* Du har et program, der blokerer billederne - tjek evt.
sikkerhedsprogrampakkers indstillinger, men tjek først næste
punkt.
* IE har problemer, hvis der er for mange midlertidige
internetfiler - Klik på Funktioner => Internetindstillinger,
og følg dette:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie.php#fejl

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Henning Lund

Dato : 20-09-08 08:18

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

> [...]
> * IE har problemer, hvis der er for mange midlertidige
> internetfiler - Klik på Funktioner => Internetindstillinger,

Jeg havde samme problem engang Flash (mener det er navnet) gjorde
knuder.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk