Køb af PVC-plade i Århus?
Fra : Steen Suder

Dato : 17-09-08 21:35

Jeg skal bruge noget ca. 3mm tyk PVC-plade på ca. 150 x 50cm til et
akvarieprojekt. Det må gerne være ridset etc., farve ligegyldig.

Hvor kan man købe sådan noget i Århusområdet til en fornuftig pris?

--
Steen Suder

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 07:30

Ved ikke hvad fornuftig pris er, men Bauhaus er et bud.
De har en kasse med rester, ved deres "savværk", hvor jegt har fundet en del
forskellige plader, både klar og farvet akkryl og andet plast.
PVC - finder du næppe nogen steder, det er gledet ud - vist nok forbudt.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Hauge

Dato : 18-09-08 14:24

Steen Suder wrote:
> Hvor kan man købe sådan noget i Århusområdet til en fornuftig pris?

B.S. Plastic et sted i Risskov, tæt på Århus Postcenter. De er utroligt
flinke, og til at snakke med. Og ja, de har PVC i alle tykkelser, det er
*ikke* ulovligt, hvad mon PVC-tagrender er lavet af

http://www.bs-plastic.dk/

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 14:46

> *ikke* ulovligt, hvad mon PVC-tagrender er lavet af

Du har fat i noget der
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : Carsten Keller

Dato : 18-09-08 14:25

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge noget ca. 3mm tyk PVC-plade på ca. 150 x 50cm til et
> akvarieprojekt. Det må gerne være ridset etc., farve ligegyldig.
>
> Hvor kan man købe sådan noget i Århusområdet til en fornuftig pris?

Jeg har set dem i Jem&Fusk. Kan ikke huske prisen, men det var ikke specielt
dyrt. Eller er genbrugspladsen måske en ide, der kommer nok en del gamle
forsatsruder den ved.

Keller

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 25-09-08 17:47

Steen Suder skrev:
> Jeg skal bruge noget ca. 3mm tyk PVC-plade på ca. 150 x 50cm til et
> akvarieprojekt. Det må gerne være ridset etc., farve ligegyldig.
>
> Hvor kan man købe sådan noget i Århusområdet til en fornuftig pris?

Det endte med Isoplast i Lystrup.

--
Steen Suder