Om Apache og RedHat 7.1 og rundkastning
Fra : Allan Møller

Dato : 23-07-01 20:52

Jeg har lidt problemer med subj.
Indtil nu har jeg kørt et website med Apache under Windows men vil nu gerne
prøve "den ægte vare"
Men tingene er jo som bekendt anderledes fra Windows til Linux. Jeg har kørt
Apache Configuration og det skulle
være godt nok. Men det er ikke til at komme igennem til serveren. Jeg kan
pinge hele netværket + router fra de 2 forskellige
maskiner (server og workstation).
Jeg ved godt at det ikke er meget info i får at arbejde med man kan nogen
komme med et fif så jeg kan komme videre ?

Kan nogen fortælle mig hvad rundkastning er ? I forbindelse med opsætning af
netværket stødte jeg på det og det er vel en "sjov"
oversætning fra engelsk.

Mvh.Allan

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 23-07-01 21:05

"Allan Møller" <vogn33@12move.dk> writes:

> Kan nogen fortælle mig hvad rundkastning er ? I forbindelse med opsætning af
> netværket stødte jeg på det og det er vel en "sjov"
> oversætning fra engelsk.

Mon ikke det er en undersættelse af 'broadcast'?

--
Jacob
Artificial intelligence is no match for natural stupidity.

http://www.bunk.cc - nu med Emacs effekt

Fra : bergmann

Dato : 23-07-01 23:20

Allan Møller skrev i meddelelsen
<4f%67.5762$Qn.457684@news000.worldonline.dk>...
>Jeg har lidt problemer med subj.
>Indtil nu har jeg kørt et website med Apache under Windows men vil nu gerne
>prøve "den ægte vare"

Prøv med Mandrake i stedet for RedHat. Mandrake virker lettere at gå til når
du er vant til windows.
mvh. bergmann

Fra : almonet

Dato : 24-07-01 00:18

bergmann wrote:

> Prøv med Mandrake i stedet for RedHat. Mandrake virker lettere at gå til når
> du er vant til windows.

Tak for forslagene men nu virker det.

Allan