Hovedtelefon og microfon til spil.
Fra : P&H

Dato : 31-08-08 14:19

Hej

Ungerne sidder i hver sin ende af huset og spiller sammen eller mod
hinnanden på nettet, der er en del råben igennem huset -
jeg tænkte om der findes et program så de kan bruge hovedtelefon m/mic og
samtidig "høre" spillet.

Mvh
Per.

Fra : Hagar

Dato : 31-08-08 15:43

"P&H" <dbxpogh@mail.dk(fjern dbx)> skrev i en meddelelse
> [...]
> hinnanden på nettet, der er en del råben igennem huset -
> jeg tænkte om der findes et program så de kan bruge hovedtelefon m/mic og

Vi andre bruger Teamspeak når vi spiller, og med det hører du både spillet
og hvad andre siger. I skal bare huske på, at den ene maskine så skal sættes
op til at være server, og den anden så skal logges på der.
http://www.goteamspeak.com/

Hagar

Fra : P&H

Dato : 01-09-08 20:49

Tusinde tak, det vil vi prøve.

Per

Fra : Kenneth

Dato : 02-09-08 22:14

P&H wrote:
> Tusinde tak, det vil vi prøve.

I kan også forsøge jer med ventrilo som kan
hentes her:

http://www.ventrilo.com/

Det er lidt hips som haps hvad folk foretrækker
af de to der er nævnt. Selv syntes jeg at have
bedre erfaringer generelt med Ventrilo.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen