Skummelt prob!
Fra : Thomas

Dato : 23-07-01 10:40

Min 19" Sony G400P monitor viser lodrette streger med bølger!

Jeg har fået checket mit ATI RADEON 64 DDR VIVO og det kom tilbage uden
fejl?

Jeg har fået udskiftet monitoren og samme fænomen var at se på den nye
monitor!

Jeg har flyttet mine højttalere 4 meter væk fra skærmen og heller ikke her
ses nogen forbedring?!

Heller ikke myrdning af min microovn har nogen effekt på bølgeriet?!?!?

Jeg så samme fænomen på mit gamle bundkort (Abit KT7Raid) og nu på mit ASUS
A7V133

Any ideas?!

Thomas

Fra : Peter Schrøder

Dato : 23-07-01 12:00

Thomas skrev...
> [...]
>
> Heller ikke myrdning af min microovn har nogen effekt på bølgeriet?!?!?
>
> Jeg så samme fænomen på mit gamle bundkort (Abit KT7Raid) og nu på mit

Har du prøvet med et andet grafikkort?
Har du prøvet at flytte skærmen? Væk fra evt. installationskabler
i væggene.
Afbryde externe strømforsyninger? (scanner / printer)
Sætte computer til samme / hver sin stikkontakt?
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : Thomas

Dato : 23-07-01 13:47

Har jordet kablerne til min comp

har forsøgt at flytte svinet en enkelt meter ud fra væggen

har forsøgt mig med et andet gfx kort og lagde på daværende tidspunkt IKKE
mærke til bølgerne....?

har forsøgt mig med en 15" Nokia 449M og kan stadig se bølgerne!

Så... alt tyder på at det er gfx kortet det hænger på! men dette er jo
blevet checket på en 19" slamsung monitor og retuneret med en pæn regning på
200+ kr.!

Nu vil jeg forsøge mig med endnu et gfx kort i morgen : ASUS RIVA TNT2
DELUXE - det er agp og giver perfekt billede på 17" sony monitor hos
kammerat - vengence is mine and so are M&Ms?

Thomas

Fra : Brian Mortensen

Dato : 24-07-01 14:48

Jeg har fået samme problem med min 17" Sony og umildbart
er mit gæt at det er fordi skærmen er brugt meget.
Jeg har haft min skærm i lidt over 3 år og først for ca 2 md siden
begyndte problemet.

Du skriver at du har fået en ny skærm? Helt ny fra forretning?
Hvis den er helt ny så tjek at det ikke har været en demo-varer!

--
Med venlig hilsen - Best regards
Brian Mortensen

Fra : Thomas

Dato : 25-07-01 21:52

Ny skærm med samme problem!

Satte et Nvidia kort i dyret idag og så INGEN fejl på skærmen - måske skulle
jeg (igen) sende mit kort ind til checkning - det kunne jo være at manden
tog brillerne på denne gang! - ellers bonner han mig bare for et par
hundrede kr. igen?!?!?! (

Thomas