Problemer efter 3310 4.18 flash
Fra : Carsten Suhr

Dato : 20-07-01 14:27

Hej har fået lidt problemer efter at jeg har flashet en 3310 4.18, først
ville mobilen ikke tænde, jeg lagde derfor den backup ind som jeg havde
taget, men nu vil mobilen overhovdet ikke godkende noget simkort, heller
ikke vis jeg prøver at låse den op igen.
Derfor spørger jeg please er der ikke en venlig sjæl som kan sende mig en
full backup 200000-400000, så ville jeg være meget glad.

Mvh

Carsten

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 20-07-01 14:29

Efter 30 000 lægger imei nr. så det ville vist ikke være smart , men prøv at
hente en bacup på www.gsmunlock.dk kig nederst på siden.

ps. virker den så nu?

Hilsen Kim!

Fra : Carsten Suhr

Dato : 20-07-01 14:45

Desværre det hjalp ikke, men jeg mener at Imei nr først lægger efter 400000,
jeg har da sendt backups fra en 3330 til en med lign. problem, og rangen var
her 200000-400000 og personen fik mobilen til at virke uden problemer du kan
også prøve at se på denne side
http://gsmsearch.com/faq/nokiaflasher206.html#anu

jeg ved godt at den er lidt gammel. Ellers mange tak for hjælpen.

Mvh

Carsten

Fra : Kim Jeppesen

Dato : 20-07-01 14:59

Her er hvad jeg har læst på http://www.xtwt.t2u.com/unlock/flash.html
klip<
So this means: dont use full Flash files on the sites wich start from
0020000 t0 00400000, because the new imei is inside the flash (afther
00300000) and that is wy the phones imei is changing and you get 4 closed
lock or no network!
klip>

Fra : Jens Karstoft

Dato : 20-07-01 14:51

Hej Carsten,

> Derfor spørger jeg please er der ikke en venlig sjæl som kan sende mig en
> full backup 200000-400000, så ville jeg være meget glad.

Jeg har en liggende, sender den lige...

Med venlig hilsen
Jens Karstoft

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk