Unlock A2618, A2628, T20 - Slagelse-område~
Fra : BA

Dato : 18-07-01 11:05

Hej,

jeg unlocker subject for en flad halvtredser pr. stk.

Ikke noget med at sende frem & tilbage - du dropper mig bare en mail
med dit tlf-nr., så aftaler vi et mødetidspunkt hos mig (eller evt.
hos dig, hvis du har en PC).

masterofdisaster@technologist.com

Bo

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-07-01 11:08

BA skrev:

> jeg unlocker subject for en flad halvtredser pr. stk.

Hmmmm, nå? og?

> Ikke noget med at sende frem & tilbage - du dropper mig bare en mail
> med dit tlf-nr., så aftaler vi et mødetidspunkt hos mig (eller evt.
> hos dig, hvis du har en PC).

Salg høre ikke til i denne gruppe, hvis du ønsker at sælge noget skal du
bruge den gruppe der er beregnet til det, detfor brug:

Og FUT --> dk.marked.telefon.mobil

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : BA

Dato : 18-07-01 11:56

Beklager, min fejl!

Men det er måske OK at annoncere her, når bare
man gør det i sin signatur?:

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-07-01 11:59

BA skrev:

>Men det er måske OK at annoncere her, når bare
>man gør det i sin signatur?:

Du må gøre hvad du vil i din signatur, også annoncere, ja.

Men lad nu være med at sende et indlæg hvor der står:

Se min signatur.

- og ikke andet.

Tag et kig på http://www.usenet.dk/ - der kan du læser om hvordan man
opfører sig på det danske usenet.

Se også http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html specielt om
signaturer.

Du kan læse om hvilke grupper der bruges til hvad her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : BA

Dato : 18-07-01 12:11

Tak skal du have, Lasse.

Selvom jeg har været på nettet i en hel del år nu,
er usenet et af de områder, jeg har forsømt en del,
så jeg vil tage en kigger på dine links.

Jeg reagerede bare, fordi det forekom lidt hyklerisk
at hakke ned på en annonce, og samtidig aflevere
en selv.

Bedste hilsener,

Bo

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-07-01 12:13

Dejligt - der er masser af god information på www.usenet.dk

>Jeg reagerede bare, fordi det forekom lidt hyklerisk
>at hakke ned på en annonce, og samtidig aflevere
>en selv.

Hehe, det kan jeg godt forstå du umiddelbart mener - men så længe det
er i signaturen, så kan man skrive hvad man vil - det er et fristed.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-07-01 13:11

ja ja i er sgu kloge er i men i bliver jo skide sure hvis man skulle komme
til at tage et par af "jeres" kunder (til lasse og borris)
mvh Thomas
jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre, og hvis
den skulle gå i stykker ved det får du en helt ny
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
Billiger kan det ikke blive
men ring på 51308219 og lad os få en snak om det
jeg bor i nr nebel og bor du tæt her på kan du jo komme forbi, hvis ikke kan
du sende den til mig og har jeg den den ene dag har du den retur den næste
dag
mvh Thomas
BA <masterofdisaster@technologist.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:einaltklldpsjj204gdoa95fp08omhrmi3@4ax.com...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-07-01 15:37

Thomas Madsen skrev:

>ja ja i er sgu kloge er i men i bliver jo skide sure hvis man skulle komme
>til at tage et par af "jeres" kunder (til lasse og borris)

Det jeg bliver irriteret over er, at du åbenbart (trods flere
henstillinger) ikke vil overholde netiketten, og holde dine indlæg i
de grupper de hører til i. Det HAR du fået at vide MANGE gange.

>mvh Thomas
>jeg unlocker nokia'er for 75 kr altid 25 kroner under alle andre

Fint med mig - det brokker jeg mig ikke over - jeg har tidl. bare bedt
dig om at stoppe med alle dine opslag.

>men ring på 51308219 og lad os få en snak om det

Men kig på www.usenet.dk og forstå hvordan du opfører dig på det
danske usenet!

Jeg har sendt en klage til TDC, for du vil åbenbart ikke høre på os,
så kan de forhåbentlig få dig til at forstå det.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Morten B

Dato : 18-07-01 19:17

"Thomas Madsen" <tho@madsen.mail.dk> wrote in message
> ja ja i er sgu kloge er i men i bliver jo skide sure hvis man skulle komme
> til at tage et par af "jeres" kunder (til lasse og borris)
> mvh Thomas

Det her har intet med at stjæle kunder eller ej.
Det handler kort og godt om at du bryder reglerne der er for denne gruppe!

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.teknik.telefoni.mobil.unlock kan
du læse reglerne for gruppen her, og der står bl.a. følgende:

<citat>
Enhver form for køb/salg/bytte annoncering er uønsket, og
henvises til markedsgrupperne. Såvel private som
kommercielle reklamer er uønskede, og henvises til dk.marked.*
</citat>

/Morten

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-07-01 12:53

Thomas Madsen skrev:

>ja ja i er sgu kloge er i men i bliver jo skide sure hvis man skulle komme
>til at tage et par af "jeres" kunder (til lasse og borris)

Hej Thomas!

Prøv nu at komme lidt på jorden.
Det har intet med at stjæle kunder at gøre - det handler om forkert
brug af usenet (i følge netiketten og fundatserne for de grupper du
skriver i).

Er du ikke flink at trykke reply/svar ved det indlæg du svarer på -
det gør det meget mere overskueligt at se hvilket indlæg du
kommenterer - og gør debatten nemmere at følge med i.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-07-01 16:28

Ja ja ja lasse fej for din egen dør, men hvad siger i til at vi begynder at
unlocke gratis ????, så gider i 2 narhatte nok ikke brokke jeg så meget!!!,
ja det skulle da lige være over at i ingen forretning har mere, men det er
måske det i gerne vil have ???, for mig rager det en skid om jeg skal gøre
det gratis, det gør jeg gerne for at hjælpe folk med at unlocke deres
telefon, SÅ STOP jeres PLADDER for det er jo kun jer to der har noget imod
lidt reklame/vejledning.

Fra : Jens Karstoft

Dato : 18-07-01 16:49

Hør dig selv Thomas!!
Hvem tror du selv på ville vælge dig, når du opfører dig på den måde. Dette
her handler ikke kun om hvem der er billigst, men i høj grad også om
service. Hvis jeg var kunde ville jeg da glædeligt betale lidt mere for at
få en seriøs person til at unlocke min telefon frem for dig, som virker dybt
useriøs med dine kommentarer.

>SÅ STOP jeres PLADDER for det er jo kun jer to der har noget imod

Desuden er det langt fra kun Lasse og Boris der er trætte af dine
fejlplacerede indlæg, vi andre synes bare at Lasse klarer argumentationen
godt nok til at vi ikke behøver at blande os.

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-07-01 12:58

Thomas Madsen skrev:

>Ja ja ja lasse fej for din egen dør

Hvilket indlæg hentyder du til?
Hvorfor skal jeg feje for min egen dør - jeg mener ikke jeg har noget
i klemme nogle steder.

>men hvad siger i til at vi begynder at unlocke gratis ????

Nej tak - så har jeg ingen forretning. Du skal være velkommen til at
gøre det, det skal du ikke høre et ondt ord om - så længe du bare
overholder netiketten og følger de fundatser der er for grupperne.

>så gider i 2 narhatte nok ikke brokke jeg så meget!!!,

Hvorfor ikke holde debatten på et sobert niveau og lade være med at
kalde folk for narhatte? Jeg taler/skriver da pænt til dig.

>ja det skulle da lige være over at i ingen forretning har mere

Du vil ikke høre brok, du kan gøre hvad du vil, så længe du overholder
de regler der er på usenet (som det ikke er mig - men alle de danske
brugere af usenet der har været med til at lave!).

>men det er måske det i gerne vil have ???

Det har jeg ikke påstået, nej.

>for mig rager det en skid om jeg skal gøre
>det gratis, det gør jeg gerne for at hjælpe folk med at unlocke deres
>telefon

Hmm - så må jeg indrømme at jeg undrer mig over du ikke allerede gør
det gratis. Men det er en helt anden snak - det er IKKE dette denne
debat handler om - den handler om, at du ikke kan finde ud af at
overholde de regler du kan læse på www.usenet.dk

>SÅ STOP jeres PLADDER for det er jo kun jer to der har noget imod
>lidt reklame/vejledning.

Ifølge fundatsen for de grupper du annoncerer i, så er annoncer IKKE
velkomne - det er altså ikke mig der har lavet de regler, omend jeg
mener de er gode. DET er jeg ikke ene om.

Jeg har en gang tidligere prøvet at flytte denne debat til den
korrekte gruppe (der findes en gruppe hvor man diskuterer hvad
grupperne skal bruges til), der fulgte du ikke med.

Kunne vi ikke genoptage debatten i den gruppe, der er en masse folk
som har meninger om hvordan fundatserne skal fortolkes osv., så kan vi
se om det er mig eller dig der er galt på den.

Grupperne hedder dk.admin.netikette og dk.admin.netmisbrug - jeg
følger dem begge selv.

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Thomas Madsen

Dato : 18-07-01 16:59

hvis du er så træt at det skulle du så ikke tage og passe dine kunder,
istedet for altid at brokke dig ?????, jeg ved der er mange det er skide
træt at dig, og det er jo dig selv der skræmmer dine kunder væk, og ikke mig
der stjæler dem, FOR det er jo der skoen trykker ikke sandt ????

Fra : Jens Karstoft

Dato : 18-07-01 17:01

Det er meget meget svært at tage dine meninger seriøst Thomas, når du ikke
engang kan finde ud af at svare rigtigt til den pågældende person.

Lær det dog for din egen skyld!!!

Med venlig hilsen
Jens Karstoft
Tlf 22119265

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 18-07-01 17:03

Thomas Madsen skrev:

> [...]
> skide træt at dig, og det er jo dig selv der skræmmer dine kunder væk,
> og ikke mig der stjæler dem, FOR det er jo der skoen trykker ikke sandt

Hvem er det der skal passe på sine kunder? Hvad fa'en snakker du om? Og du
ved der er mange der er skide træt af mig! Det er dig der er blevet meldt
til abuse@mail.tele.dk, og det er ikke dine priser eller andet vi snakker
om, nej det er det at du ikke overholder de regler der er beskrevet, til de
forskellige grupper...
Og nej, hvis det var det skoen trykkede ville jeg nok ikke diskutere det i
en NG ville jeg?

/bm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 19-07-01 13:01

Thomas Madsen skrev:

>hvis du er så træt at det skulle du så ikke tage og passe dine kunder,
>istedet for altid at brokke dig ?????

Er det mig du hentyder til? Svar venligst på det indlæg du
kommenterer, så gør det det meget nemmere at se hvad du mener.

>jeg ved der er mange det er skide træt at dig

Nådada, det er nu ikke min opfattelse - eksempler?

>og det er jo dig selv der skræmmer dine kunder væk

Næh, jeg har nu kunder der kommer igen og igen - jeg tror de fleste er
ganske tilfredse - det er i hvert fald det de giver udtryk for (og
hvorfor skulle de dog lyve?). Igen - det er ikke det den her debat
handler om - den handler om, at du bliver ved med at annoncere med dit
unlock-halløj i grupper hvor det ikke hører hjemme. Forestil dig vi
alle sammen skrev sådan et indlæg flere gange om dagen - gruppen ville
drunke i annoncer, og det ville slå gruppen ihjel.

>og ikke mig
>der stjæler dem, FOR det er jo der skoen trykker ikke sandt ????

Det har du misforstået, selvom jeg har fortalt dig det mange gange.
Det handler IKKE om unlocking, det handler om _annoncering_. Om du så
annoncerede for at du ville sælge 2 akvariefisk - så ville jeg skrive
og bede dig lade være!

venligst,
Lasse Hedegaard