software til flasher kabel.
Fra : MoDeM

Dato : 17-07-01 01:07

Hej..

Har lige bestilt mig et flasherkabel, men ville lige høre hvad for noget
software man skal bruge for at bruge dit kabel, og om det understætter
windows 2000??

Mvh
Morten

Fra : Spirr@vip

Dato : 17-07-01 15:09

software der understøtter win 2 k er jeg også meget int. i!!

Fra : Søren Kay

Dato : 18-07-01 09:29

jeg har lidt til Ericsson hvis det har interesse ?

mvh. Søren

Fra : MoDeM

Dato : 18-07-01 11:40

Det er godt nok et nokia kabel jeg har, men køber nok også et til Ericsson,
så det ville være godt med lidt til ericsson også..

Mvh
Morten
Info@mobiltoner.dk

Fra : Spirr@vip

Dato : 18-07-01 09:52

hehe, tak for det, men det er til nokia jeg søger software til win 2 k,,,.
beklager at jeg ikke lige fik det skrevet...
Men tak for hjælpen ellers!

- Spir@vip