3310 4.45 flash
Fra : Carsten Suhr

Dato : 13-07-01 17:27

Jeg har lagt den i dk.binaer. Jeg har ikke testet den.

Mvh

Carsten

Fra : H@M

Dato : 13-07-01 18:24

Er du sikker?? Jeg kan nemlig ikke finde den..
Prøv venligst igen

Fra : Carsten Suhr

Dato : 14-07-01 11:33

Ja den ligger der, men jeg kan lige sende den til dig.

Mvh

Carsten

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 14-07-01 16:28

Carsten Suhr skrev:

> Ja den ligger der, men jeg kan lige sende den til dig.

Hvis i ikke kan finde den kan den downloads fra:
http://home13.inet.tele.dk/UnlockDK/flasher.htm

Hvis du ejer en *.fls fil der ikke er der så send den, eller hvis du ligger
inde med en backup der heller ikke er der....

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-01 11:58

er der en der kan hjælpe mig med at få låst den op

jeg tror ikke jeg har den rigtige boot loader...
hvor finder jeg den?

mvh.

Stephan

Fra : Søren Larsen

Dato : 16-07-01 16:12

Smid mig en mail, så skal jeg sende den til dig. (Det havde været nemmere
hvis du lagde din E-mail ved)

--
Mvh.
Søren

Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner (Bor i Odense og klarer det mens du
venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210