lavasten grill
Fra : Spilopmager

Dato : 14-09-08 11:43

Jeg har en gasgrill med lavasten som skal af vejen for denne sæson. Jeg
plejer at købe nye sten hvert forår, men hvad gør I andre? Renser dem og
bruger dem igen... eller? Hvor længe kan de "holde"?

På forhånd tak for svar.

/Spilopmager

Fra : Max

Dato : 14-09-08 12:23

Hej Spilopmager

> Jeg plejer at købe nye sten hvert forår, men hvad gør I andre? Renser
> dem og bruger dem igen... eller? Hvor længe kan de "holde"?

Jeg bruger "keramiske" lavasten, de skulle kunne holde i en
evighed. Jeg vasker dem om foråret. Almindelige lavasten
kan vel holde til de er brændte væk og man behøver ikke
at skifte dem.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 19:20

jeg putter dem i opvaskemaskinen i en vaskepose og det er 3. år de bliver
brugt og vi griller ca 4 gange i ugen

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 20:42

>Almindelige lavasten
> kan vel holde til de er brændte væk og man behøver ikke
> at skifte dem.

Jeg tror lava kan holde rigtig længe.

Per.

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-08 22:31

"Spilopmager" <spilopmager@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> plejer at købe nye sten hvert forår, men hvad gør I andre? Renser dem og
> bruger dem igen... eller? Hvor længe kan de "holde"?

opret en profil på verdens bedste forum og spørg der, jeg garantere at du
får svar du kan bruge ....

www.grillguru.dk

xang72 på forumet

Peter V - IRL

Fra : Spilopmager

Dato : 16-09-08 15:29

> opret en profil på verdens bedste forum og spørg der, jeg garantere at du
> [...]

Ser MEGET mystisk ud det link!

mvh
Spilopmager

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-08 22:16

> Ser MEGET mystisk ud det link!
>
> mvh
> Spilopmager

Hvad mener du med det ?

Nu behøver du jo ikke trykke på linket, hvis du skulle vakre bange for det
.... men et tekst link er nu ALDRIG farlig ... du kan da selv skrive
grillguru.dk i du borwser hvid du ikke tør trykke på linket ..

Eller lad være, jeg prøver jo bare at hjælpe!

Peter V

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 17-09-08 10:46

Peter Vistesen wrote:

> [...]
> skrive grillguru.dk i du borwser hvid du ikke tør trykke på linket ..
>
> Eller lad være, jeg prøver jo bare at hjælpe!

Jeg tror Spilopmager mener at *resultatet*, man får når man trykker på
linket, er meget mystisk. Det er var det ihvertfald da jeg prøvede - en hel
bunke hvid XML-tekst på mørk baggrund. Det var ihvertfald ikke noget, der
opfordrede til at gå videre.

Ebbe

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 17-09-08 11:53

"Ebbe Kristensen" skrev

> Jeg tror Spilopmager mener at *resultatet*, man får når man trykker på
> linket, er meget mystisk.

Lidt sjovt .... ?
GrillGuru.dk er et forum bygget over phpBB2 plus ...

Jeg bruger IE7 en-US som browser normalt
Firefox 2.0.0.6 tygger også siden fint igennem

Såehh

- Peter

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 17-09-08 14:28

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg bruger IE7 en-US som browser normalt
> Firefox 2.0.0.6 tygger også siden fint igennem

Hmm, den ser OK ud nu - og helt anderledes end da jeg kiggede på den i går.
Den har nok ikke været ordentlig oppe da Spilopmager og jeg kiggede på den -
medmindre den har et problem med Firefox 3.

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-08 20:35

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> wrote in message

> [...]
> går. Den har nok ikke været ordentlig oppe da Spilopmager og jeg kiggede
> på den - medmindre den har et problem med Firefox 3.

Takker så er jeg med

Skulle i gå bare lidt op i hvad i putter på grillen, og i hovedet, så er det
en genial side, som forresten heller ikke koster noget. I modsætning til
webers egen side, som heller ikke har en brøkdel af det liv der er i
grillguru.dk

/Peter V