Ny seng - Hvad skal man se efter?
Fra : Steen Christensen

Dato : 07-09-08 20:04

Hej Gruppe.

Vi er på jagt efter et par nye senge, og vil i den forbindelse spørge
gruppen her hvad man skal se efter?

Min kone vil gerne have noget der kan justeres elektrisk.

Jeg tænker på om det er nødvendigt at have forskellige sengebunde og
madrasser tilpasset efter vores vægt. Min kone vejer 65 kg, og jeg 110 kg.

For mig er det vigtigt at sengen er ekstra lang (220cm)

Alle gode råd er velkomne.

Steen Christensen
Tourinnes-la-Grosse, Belgien

Fra : Menabra

Dato : 08-09-08 14:45

"Steen Christensen" <reg2cat@danium.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> madrasser tilpasset efter vores vægt. Min kone vejer 65 kg, og jeg 110 kg.
>
> For mig er det vigtigt at sengen er ekstra lang (220cm)

Hej
Du kan læse lidt her : http://www.madras.dk/index.asp?id=352
Han er også fin at handle med.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 08-09-08 21:01

> Min kone vil gerne have noget der kan justeres elektrisk.

Det er en god idé, hvis man er syg, og ikke kan komme ud på anden vis -
ellers er det efter min mening blot gejl. Man har godt af at røre sig, og
det at komme ud af sengen om morgenen er en udmærket måde at starte dagen
på.

Ellers handler det om at ligge godt. Lån sengen i et par uger, så I kan
mærke om I ligger godt - måske med forskellig topmadras, da I har forskellig
vægt.

Mvh Maria