Alu glaslister
Fra : Mort1s1

Dato : 23-08-08 11:43

Jeg vil have alu glaslister (bundlister) i mine vinduer, min tømmerhandler
sælger den i længder på 150 cm til Kr. 165,- pr stk, men jeg skal kun bruge
115 cm. Nogen som har kendskab til, hvor alu bundlister fås i metermål, og
gerne billigere?

Mort1s1

Fra : Ulrich

Dato : 23-08-08 12:21

"Mort1s1" <mortensensfjern@fjernmail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> sælger den i længder på 150 cm til Kr. 165,- pr stk, men jeg skal kun
> bruge 115 cm. Nogen som har kendskab til, hvor alu bundlister fås i

http://interglas.dk/glaslister_i_aluminiums_alu_com_lister-c-32_39_81_82.html

Hygge Ulrich

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 24-08-08 08:43

Mort1s1 skrev:

> Nogen som har kendskab til, hvor alu bundlister fås i metermål,

Du finder et mindre eller mellemstort snedkerfirma, hvor der
også bliver produceret vinduer og døre. Her har du gode
muligheder for at købe alulister i den længde, du har brug
for. Det sker da jævnligt på min arbejdsplads, der kommer
nogen, som får skåret alulister op.

> ... og gerne billigere?

Det kan jeg ikke love dig. Der er mange typer af lister med
vidt forskellige priser.

--
Svend Erik

Fra : Michael Hansen

Dato : 26-08-08 07:59

Jeg kørte i den lokale Stark (7000), der fåes alu listen kun i hele længder
(6m) Så saver du bare selv til!

Michael