Isoleret røgrør 90 grader med renseklap
Fra : smolesen

Dato : 19-08-08 08:05

.. hvor køber man sådan et ?? (helst på nettet)

På forhånd tak

Søren

Fra : Sybil

Dato : 19-08-08 15:11

>"smolesen" <smolesen@gmail.com> skrev i meddelelsen
>

>.. hvor køber man sådan et ?? (helst på nettet)
>
>På forhånd tak
>
>Søren

evt. her http://www.billigvvs.dk/Braendeovne-Roegroer.html

Mvh

Majken

Fra : smolesen

Dato : 19-08-08 23:15

> evt. herhttp://www.billigvvs.dk/Braendeovne-Roegroer.html

Det er vigtigt at det er et isoleret røgrør, og umiddelbart ser det
ikke ud til at dem BilligVVS har, er isoleret.

Søren

Fra : Jacob Andersen

Dato : 20-08-08 20:47

"smolesen" <smolesen@gmail.com> skrev i en meddelelse

>.. hvor køber man sådan et ?? (helst på nettet)
>
>På forhånd tak
>
>Søren

Jeg køber den slags hos min skorstensfejer. Det er nemt, han har det meste i
bilen, man kommer ikke til købe noget der ikke passer. Og så er det jo ham
der skal godkende arrangementet i sidste ende.

Mvh
Jacob