text baseret ftp client med resume
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 22-07-01 22:08

Jeg mangler en text baseret ftp client som understøtter resume. Jeg har
forsøgt med yafc (Yet Another FTP Client), men den RPM den kan downloades
rundt omkring er version 0.6.6.1 og når den forsøges installeret på min
Mandrake 8 får jeg en

error: failed dependencies:
libreadline.so.3 is needed by yafc-0.6.6-1

Jeg kunne selvfølgelig downloaded den sidste nye version 0.7.2, men den
findes kun i source, og jeg har ikke installeret en compiler aht.
disk-størrelsen (eller mangle på samme).

Derfor: er der en venlig sjæl som har compileret yafc, eller som har en
anden text baseret ftp client i binær udgave, vil jeg være meget
taknemmelig.

Du kan eventuelt oploaded den på ftp://jvh.dyndns.dk uploaduser/uploaduser.

Jørn

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 22-07-01 22:35

In article <3b5b40f3$0$267$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Jørn Hundebøll
wrote:
> [...]
> findes kun i source, og jeg har ikke installeret en compiler aht.
> disk-størrelsen (eller mangle på samme).
I Mandrake 7.2 og i Slackware 8 fulgte der et ftp program der hedder ncftp med,
som er tekstbaseret og resume, så prøv at køre ncftp...

Mvh. Jonas

--
Have you saved your rainforest today?
- http://www.therainforestsite.com

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 22-07-01 22:55

Du skulle tilfældigvis ikke vide hvad RPM filen hedder, for jeg har fået
fravalgt den under installationen (min disk er endnu meget lille).

Findes der ikke et godt textbaseret RPM manager program a la det man brugte
under installationen - eventuelt det man brugte under installationen.

Jørn

Fra : Frans Jensen

Dato : 22-07-01 23:26

On Sun, 22 Jul 2001 23:54:45 +0200, "Jørn Hundebøll"
<jorn@hundeboll.dk> wrote:

>Du skulle tilfældigvis ikke vide hvad RPM filen hedder, for jeg har fået
>fravalgt den under installationen (min disk er endnu meget lille).

har smidt ncftp-3.0.2-1.i386.rpm i dk.binaer

den fylder 427KB

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Steen Suder

Dato : 23-07-01 22:18

Frans Jensen wrote:

> har smidt ncftp-3.0.2-1.i386.rpm i dk.binaer

Det er generelt en god ide at poste en URL til filen, istedet for at
belaste USENET med binære posts.

Find filen her:
http://mirrors.sunsite.dk/mandrake/8.0/i586/Mandrake/RPMS/ncftp-3.0.2-2mdk.i586.rpm

<KLIP>

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-07-01 23:43

I artikel <3b5b4be4$0$280$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "Jørn
Hundebøll" <jorn@hundeboll.dk>:

> Findes der ikke et godt textbaseret RPM manager program a la det man
> brugte under installationen - eventuelt det man brugte under
> installationen.
Kommandon rpm er tekst baseret. Personligt fortrækker jeg gnorpm.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 22-07-01 22:43