MS Windows
briani 27239
Windows Media Player og Audicity
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 08-09-08 22:06

Jeg er muligvis i den forkerte gruppe - hvor kan man ellers få hjælp?
I d.teknik.lyd er det tilsyneladende ægte hi-fi der snakkes om.

Nåt jeg installerer Audicity fra Sourceforge - et program til at
optage lyd - kan jeg ikke få min Windows Media Player 11 til at virke.
Jeg kører Vista Home Premium.

Det skal tilføjes, at jeg installerer Audicity til at optage fra en
USB-pladespiller - det fungerer rigttig godt (tilsyneladende), bortset
fra, at jeg efterfølgende ikke kan få Media Player'en til at køre. Den
opfører sig som om den slet ikke er der

Hvis jeg afinstallerer Audicity og genstarter Windows, virker Media
Player'en igen.

Er der en workaround?

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 09-09-08 05:07

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev

> Hvis jeg afinstallerer Audicity og genstarter Windows, virker Media
> Player'en igen.

Lad være med at tildele Audacity nogle filtyper. De kan alle krydses af ved
installationen.

Claus