MS Windows
briani 27239
Adgang til dokumenter på ekstern HD
Fra : ML

Dato : 08-09-08 20:33

Hvordan er det nu man får adgang til dokumentbiblioteket på en gammel
harddisk? Harddisken er fra en tidligere XP maskine, og jeg har sat
harddisken i en XP maskine igen og får adgang til alle filer på nær
biblioteket Dokumenter. Adgang nægtet.

Hvordan er det nu man gør?

Vh. lars

Fra : Per H

Dato : 08-09-08 20:40

On Mon, 8 Sep 2008 21:32:59 +0200, "ML" <millelars@mail.dk> skrev:

> [...]
>harddisk? Harddisken er fra en tidligere XP maskine, og jeg har sat
>harddisken i en XP maskine igen og får adgang til alle filer på nær

hva med fejlsikret tilstand?

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-09-08 20:46

http://support.microsoft.com/?kbid=308421

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-09-08 20:46

"ML" <millelars@mail.dk> skrev :

> [...]
>harddisk? Harddisken er fra en tidligere XP maskine, og jeg har sat
>harddisken i en XP maskine igen og får adgang til alle filer på nær

Du skal overtage ejerskab.

http://support.microsoft.com/kb/308421/da
--
Kerim