MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Mangler 64-bit driver.
Fra : Paw

Dato : 05-09-08 07:05

Hej nyhedsgruppe.

Håber jeg har ramt den rigtige.

Jeg har lige installeret vista 64-bit, men har nu problemer med at få
et TV kort til at virke.
ZOLID Xpert TV7134 som formentlig er et 32-bit program.
Måske en der kender det? Det er vistnok købt i Aldi for 3 år siden.

Mon der findes 64-bit drivere til dette kort? Hvis ikke, hvordan får
jeg det så til at virke.

Vh. Palle
Den der går i andres fodspor,
kommer aldrig foran.

Fra : Mugge

Dato : 05-09-08 12:05

"Paw" <pallewindfjernmig@stofanet.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Måske en der kender det? Det er vistnok købt i Aldi for 3 år siden.
>
> Mon der findes 64-bit drivere til dette kort?

Jeg tror det ikke. Har søgt lidt på Google og ikke fundet nogen med x64
support

> Hvis ikke, hvordan får jeg det så til at virke.

Tilbage til x32 eller eller et nyt kort der understøtter x64

Mogens

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-09-08 12:54

"Paw" <pallewindfjernmig@stofanet.dk> skrev

> Mon der findes 64-bit drivere til dette kort? Hvis ikke, hvordan får
> jeg det så til at virke.

Det findes næppe. "noname" komsumelektronik i den prisklasse skal du ikke
forvente at der udvikles 64 bit drivere til. Der er ingen normale
forbrugere, der har behov for 64 bit OS, så det er en dårlig forretning at
fortsætte software udviklingen.

Kan du ikke finde ud af, hvem der har produceret hardwaren og så se, om der
findes kombatible drivere, så er der kun at købe ny hardware.

Generelt skal man IKKE forvente, at der er løbende udvikling af drivere til
den slags billige udstyr.

Claus