MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Alternativ til Carry It Easy
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-08-08 15:28

Hej.

Jeg har købt en USB stick hvor der var et program der hedder Carry It Easy
på, men det er shareware. Er der nogen der kender et gratis alternativ til
det?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-08-08 15:46

Jørgen Nielsen skrev:

>Er der nogen der kender et gratis alternativ til det?

måske, hvis der var en beskrivelse af hva Carry it easy gør

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-08-08 16:45

> måske, hvis der var en beskrivelse af hva Carry it easy gør

Det kan du læse her http://www.cososys.com/software/carryiteasy.html

"
Data Protection with 128 bit AES Encryption
Protect your data. Simple and safe

Portable Outlook Express / Windows Mail
Have all your e-mails and contacts with you and use them on computers that
have Outlook® Express or Windows Mail installed
Favorites synchronization (Internet Explorer & Firefox)
Carry all your links and access them from any computer
No Trace Browsing with Internet Explorer & Firefox
No need to let everyone know where you have been on the Internet
Desktop, Folder to Folder and My Documents synchronization
A few clicks and take with you all the files you need
Data Compression
Save valuable space on your portable device
USB Drive Lost & FoundT
Let the finder know who you are but don't let him see what's on your Flash
Drive
USB Drive information"

Fra : kk

Dato : 26-08-08 16:16

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> på, men det er shareware. Er der nogen der kender et gratis alternativ til

Se her:
http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Backup_and_Copy_Utilities/Carry_it_Easy_Download.html
mvh
kk

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-08-08 16:44

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse
> Se her:
> http://www.freedownloadscenter.com/Utilities/Backup_and_Copy_Utilities/Carry_it_Easy_Download.html

Når jeg klikker på linket starter den med at download Carry It Easy, som er
shareware som jeg skrev.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 26-08-08 22:55

"Jørgen Nielsen" <longhorn_1969nomorespam@hotmail.com> wrote in

> Jeg har købt en USB stick hvor der var et program der hedder Carry It
> Easy på, men det er shareware. Er der nogen der kender et gratis
> alternativ til det?

http://www.truecrypt.org/

Glimragende util. Corsair leverer det præinstalleret på deres USB sticks.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-08-08 16:08

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.truecrypt.org/
>
> Glimragende util. Corsair leverer det præinstalleret på deres USB sticks.

Hej Kent.

Tak for svar. Men det ser ud til at det kun kan kryptere. Det andet program
kunne flere andre ting.