MS Windows
briani 27239
Åbne vinduer i XP
Fra : Carsten

Dato : 18-08-08 10:31

Hej

Hvergang jeg åbner et vindue enten i IE7 eller Outlook Express, eller for
den sags skyld alle andre steder, åbner det nye vindue altid "halvejs"
minimeret. Hvor er det nu lige jeg stiller maskinen til at at åbne nye
vinduer maximeret.

Jeg kører XP prof

Carsten

Fra : Knud Erik

Dato : 18-08-08 10:41

"Carsten" <skjul@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den sags skyld alle andre steder, åbner det nye vindue altid "halvejs"
> minimeret. Hvor er det nu lige jeg stiller maskinen til at at åbne nye

Hej
Prøv at kigge her, måske det kan bruges

Knud Erik

Fra : Carsten

Dato : 18-08-08 14:52

Jeg brugte Knud Eriks forslag - man skal blot udføre operationen for hvert
program, men nu virker det.
Tak for hjælpen

Carsten

Fra : Ole Christiansen

Dato : 18-08-08 10:54

> [...]
> den sags skyld alle andre steder, åbner det nye vindue altid "halvejs"
> minimeret. Hvor er det nu lige jeg stiller maskinen til at at åbne nye

Træk vinduet til max, luk igen. Så skulle den være klaret.

--
Ole

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 19-08-08 00:14

Carsten skrev:

> Hvor er det nu lige jeg stiller maskinen til at
> at åbne nye vinduer maximeret.

Du kan bruge dette lille program:

http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Default.aspx

Bruger det selv.