MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor får jeg denne fejl
Fra : Jan

Dato : 11-08-08 13:13

d:\er et ikke gyldigt win 32 program
ret irreterene for det er installationen til Battlefield 2
mvh
Jan

Fra : Jan

Dato : 11-08-08 14:06

Det er foresten xp home

Fra : Kim

Dato : 11-08-08 14:07

"Jan" <jbhdk@mail.dk> skrev i meddelelsen
> d:\er et ikke gyldigt win 32 program
> ret irreterene for det er installationen til Battlefield 2

d:\ er ikke et program. Det er stien til dit D-drev.
Genvejen er måske d:\setup.exe ? (Hvis D er dit DVD-drev).

Mvh, Kim

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 11-08-08 14:50

I de fleste tilfælde når man får denne fejl er det fordi der er en
læsefejl eller filen er korrupt (typisk ved dårlige downloads). Da
dette er en CD/DVD så prøv at rense den. Brug isopropylalcohol og en
fnugfri klud. Brug ikke roterende bevægelser på CD/DVD men tør fra
midten til kanten.
Ovenstående kan købes som rensesæt hos de fleste musik og computer
butikker.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ole C

Dato : 11-08-08 15:02

Jens Peter Karlsen skrev blandt andet:

> [...]
> midten til kanten.
> Ovenstående kan købes som rensesæt hos de fleste musik og computer

Men er meeeeget billigere på apoteket....

--
vh
Ole C

Fra : Jan

Dato : 12-08-08 06:24

Tak for hjælpen
mvh
Jan

Fra : Frandsen

Dato : 12-08-08 09:23

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i meddelelsen
> [...]
> midten til kanten.
> Ovenstående kan købes som rensesæt hos de fleste musik og computer

Eller polér den med tandpaste. Virker hver gang for mig.