MS Windows
briani 27239
Fejl i Beautiful Earth Wallpaper
Fra : Squizze

Dato : 10-08-08 15:57

Hej gruppe

Håber der er nogen som kan hjælpe med fejl i subj.
Den starter fint under installationen, men når comp.
genstartes kommer den med end dum fejl

Wallpaper Screen Saver har fundet en fejl og afsluttes.
Vi beklager ulejligheden.

Jeg har lagt billeder ind på dk binear.

Jeg kører Xp Home Edition version 2002 med sp2

Håber inderligt at nogen kan hjælpe.
Har købt programmet så ikke noget crack der.

PFT
Svend

Fra : Henrik Laursen

Dato : 10-08-08 19:05

"Squizze" <svendmors@no.mail.gmail.com> wrote in news:4-
qdnawYyqgpnALVnZ2dnUVZ8szinZ2d@giganews.com:

> [...]
>
> Jeg kører Xp Home Edition version 2002 med sp2
>
> Håber inderligt at nogen kan hjælpe.
> Har købt programmet så ikke noget crack der.

Måske en bug i selve programmet.
Har du prøvet at kontakte producenten af softwaren for support ?
http://www.gimmegoody.com/

--
Henrik Laursen

Fra : Squizze

Dato : 10-08-08 20:26

> Måske en bug i selve programmet.
> Har du prøvet at kontakte producenten af softwaren for support ?
> http://www.gimmegoody.com/
>
> --
> Henrik Laursen

Hej Henrik

Nej ikke endnu, sjovt nok virker den fint på min stationære pc, men
den vil ikke på min bærbare. Jeg skriver til suport i morgen.
Ellers tak for hjælpen.

Svend

Fra : Henrik Laursen

Dato : 11-08-08 14:33

> [...]
>
> Nej ikke endnu, sjovt nok virker den fint på min stationære pc, men
> den vil ikke på min bærbare. Jeg skriver til suport i morgen.

Lydder lidt som en media recorder jeg engang købte fra et andet firma,
men det var efter jeg havde smidt en større harddisk, nyt lydkort og
skærmkort i maskinen, der godkendte den ikke længere mit serial.

Det var forresten Polderbits Soundrecorder der opførte sig på den måde.
Så måske har Gimmegoody en lige så stor warez angst som Polderbits og
har knaldet en eller anden form for kode ind i programmet der forhindrer
en re-install af det.

--
Henrik Laursen

Fra : Squizze

Dato : 12-08-08 10:56

> [...]
> Så måske har Gimmegoody en lige så stor warez angst som Polderbits og
> har knaldet en eller anden form for kode ind i programmet der forhindrer

Hej Henrik

Jeg kørte fint med trial versionen på den bærbare men efter beskrivelsen før
vil den ikke køre. Jeg har skrevet til suport og håber at de har en løsning

prpblemet.

Svend