MS Windows
briani 27239
Tastatur: Piltaster virker, m
Fra : Jens Solvang

Dato : 08-08-08 13:53

Ved en eller anden "tilfældig" handling er jeg kommet til at ændre
opsætning, så tastaturet nu ikke kan indtaste bogstaver og tal. De tre
lock-knapper fungerer heller ikke.

En systemgendannelse til opsætning før problemet opstod, gav ikke noget
gunstigt resultat.

Gode råd udbedes

Venlig hilsen Jens Solvang

Fra : someone@nowhere.com

Dato : 08-08-08 14:09

On Fri, 08 Aug 2008 14:53:08 +0200, "Jens Solvang"
<jsolvang@fjerndettepost.tele.dk> wrote:

> [...]
>lock-knapper fungerer heller ikke.
>
>En systemgendannelse til opsætning før problemet opstod, gav ikke noget

Bare et gæt: Du har en notebook eller lignende uden numerisk tastatur
og nu er du kommet til at slå det "blå" tastatur til via NumLock ?

Venlig hilsen
Flemming

Fra : Jens Solvang

Dato : 09-08-08 06:52

Fri, 08 Aug 2008 15:08:35 +0200, <someone@nowhere.com> skrev:

> Bare et gæt: Du har en notebook eller lignende uden numerisk tastatur
> og nu er du kommet til at slå det "blå" tastatur til via NumLock ?

Det er noget i den retning. Du har ret - jeg har prøvet det med min
bærbare- og fik det rettet.
Mon noget lignende findes på et stationært tastatur. Det må jeg undersøge.

Hilsen Jens S.

Fra : Jens Solvang

Dato : 10-08-08 20:13

Det var et løst stik, der fik nogle af tasterne til at fungere - andre
ikke.

Venlig hilsen Jens Solvang