/ Forside / Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Rejser & Udflugter
#NavnPoint
Nordsted1 10159
refi 6552
ans 4342
HelleBirg.. 2810
katekismus 2544
piaskov 2400
dova 2399
svendgive.. 2305
Teil 2130
10  jakjoe 1830
Beskadiget bagage ved Sterling
Fra : Janner


Dato : 20-08-08 14:20

Ja ikke fordi ret meget gik efter planen på vores ferie til Frankrig når man
ser på det Sterling bidrog med. Min bagage var 1 døgn forsinket på hjemturen
og fruens 2 døgn.

Nå men min kuffert + indhold havde åbenbart fået en ordentlig tur. Selv om
min gode gamle Samsonite plast kuffert har stået mig bi på måske 100
flyvninger havde de denne gang formået at smadre alle 3 låse samt knække et
stort stykke af bunden (foden) samt udstyre den med dybe ridser .. Ridser er
jo blot slidtage men det her var sgu godt lavet

Nu kommer pointen på historien. Hvor længe kan forvente at det tager inden
Sterling nosser sig samme til svare på min klage og udbetale penge til ny
kuffert?

Der er selvfølgeligt optaget PIR rapport på kufferten i lufthavnen og en
røvfuld papirer er udfyldt.

Hvad siger folket?

Hygge

Jan



 
 
Bo (20-08-2008)
Kommentar
Fra : Bo


Dato : 20-08-08 16:00

On 20 Aug., 16:20, "Janner" <notvalid@notvalid> wrote:
> Ja ikke fordi ret meget gik efter planen på vores ferie til Frankrig når man
> ser på det Sterling bidrog med. Min bagage var 1 døgn forsinket på hjemturen
> og fruens 2 døgn.
>
> Nå men min kuffert + indhold havde åbenbart fået en ordentlig tur. Selv om
> min gode gamle Samsonite plast kuffert har stået mig bi på måske 100
> flyvninger havde de denne gang formået at smadre alle 3 låse samt knække et
> stort stykke af bunden (foden) samt udstyre den med dybe ridser .. Ridser er
> jo blot slidtage men det her var sgu godt lavet
>
> Nu kommer pointen på historien. Hvor længe kan forvente at det tager inden
> Sterling nosser sig samme til svare på min klage og udbetale penge til ny
> kuffert?
>
> Der er selvfølgeligt optaget PIR rapport på kufferten i lufthavnen og en
> røvfuld papirer er udfyldt.
>
> Hvad siger folket?
>
> Hygge
>
> Jan

Sterlings sagsbehandlingstid 3-4 måneder, mindre kan det ikke gøres,
der selv har prøvet fra Canaria af vh Bo

Janner (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Janner


Dato : 21-08-08 09:53


"Bo" <solfranz47@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:4e8235c7-9a43-4f0b-a8a0-19cb90af335f@f36g2000hsa.googlegroups.com...
On 20 Aug., 16:20, "Janner" <notvalid@notvalid> wrote:
> Ja ikke fordi ret meget gik efter planen på vores ferie til Frankrig når
> man
> ser på det Sterling bidrog med. Min bagage var 1 døgn forsinket på
> hjemturen
> og fruens 2 døgn.
>
> Nå men min kuffert + indhold havde åbenbart fået en ordentlig tur. Selv om
> min gode gamle Samsonite plast kuffert har stået mig bi på måske 100
> flyvninger havde de denne gang formået at smadre alle 3 låse samt knække
> et
> stort stykke af bunden (foden) samt udstyre den med dybe ridser .. Ridser
> er
> jo blot slidtage men det her var sgu godt lavet
>
> Nu kommer pointen på historien. Hvor længe kan forvente at det tager inden
> Sterling nosser sig samme til svare på min klage og udbetale penge til ny
> kuffert?
>
> Der er selvfølgeligt optaget PIR rapport på kufferten i lufthavnen og en
> røvfuld papirer er udfyldt.
>
> Hvad siger folket?
>
> Hygge
>
> Jan

Sterlings sagsbehandlingstid 3-4 måneder, mindre kan det ikke gøres,
der selv har prøvet fra Canaria af vh Bo


Havde faktisk tænkt mig at give dem 14 dage, herefter tror jeg sgu de
trænger til lidt omtale i aviser eller andre medier.

Kan godt være Sterling nogen gange er billige men det er vist også det
ABSOLUT eneste positive der er at sige om dem.

/JAn



alexbo (21-08-2008)
Kommentar
Fra : alexbo


Dato : 21-08-08 13:13


"Janner" skrev

> Kan godt være Sterling nogen gange er billige men det er vist også det
> ABSOLUT eneste positive der er at sige om dem.

Jeg synes Sterling har mange kvaliteter, de er sjældent forsinket, venligt
og kompetent personale, en flot ulykkesstatistik.

Deres største ulempe er deres passagerer, jo mindre de har givet for
billetten jo mere puster de sig op.

mvh
Alex Christensen



Johnny Kjeldsen (21-08-2008)
Kommentar
Fra : Johnny Kjeldsen


Dato : 21-08-08 20:47


"alexbo" <alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
news:48ad5bf4$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Janner" skrev
>
>> Kan godt være Sterling nogen gange er billige men det er vist også det
>> ABSOLUT eneste positive der er at sige om dem.
>
> Jeg synes Sterling har mange kvaliteter, de er sjældent forsinket, venligt
> og kompetent personale, en flot ulykkesstatistik.
>
> Deres største ulempe er deres passagerer, jo mindre de har givet for
> billetten jo mere puster de sig op.
>
Giver dig ret jeg har kun engang oplevet at være forsinket med sterling, og
det var på vej hjem fra ferie.

Flyet var blevet forsinket p.g.a. de måtte vende om til gaten igen da en
dame blev dårlig, hun blev lægetjekket og fundet ikke egnet hvorfor hendes
bagage skulle af det gav lige en times forsinkelse men det var da helt ok
med mig.

Og ja folk puster sig op over de mindste ting, og folk glemmer at en længere
sagsbehandling måske skyldtes at de vil til bunds og sikre den rigtige
erstatning osv.

Og Alexbo glemmer ikke en udsendelse hvor de prøver at hænge et flyselskab
ud fordi de ikke vil give penge tilbage på en internet super low price
ticket som desværre er bestilt fra b -a i stedet for a - b. Forbrugere er
sku ved at være sære (og sikkert også mig) Der snart tager med Sterling til
Tenerife




Jes (22-08-2008)
Kommentar
Fra : Jes


Dato : 22-08-08 06:30

On 21 Aug., 21:46, "Johnny Kjeldsen" <jkp6670HADERS...@hotmail.com>
wrote:
> "alexbo" <ale...@email.dk> skrev i en meddelelsenews:48ad5bf4$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> > "Janner"  skrev
> > Deres største ulempe er deres passagerer, jo mindre de har givet for
> > billetten jo mere puster de sig op.
>
> Giver dig ret jeg har kun engang oplevet at være forsinket med sterling, og
> det var på vej hjem fra ferie.

Jeg vil tro at der er en del rejsende mellem Ålborg og København som
vil kunne fortælle dig historier om aflysninger og MEGET lange
forsinkelser hos Sterling... og netop på den rute er det jo et problem
fordi den benyttes til jobpendling - og så er 4 timers forsinkelse
ikke noget der skal ske for ofte.

Det skal så siges at Sterling har oppet sig mht. kommunikationen og
sender nu mails ud som forklarer hvad der gik galt - og senest har jeg
sørme fået et gavekort som plaster på såret. Det hjælper så kun lidt
når handlingen i København også har haltet alvorligt.

Jeg har også haft en klagesag hos Sterling her i sommer, det tog ca. 2
måneder før jeg fik svar (svarets kvalitet skal jeg så undlade at
kommentere...)

Jes

ks (22-08-2008)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 22-08-08 16:25

On Fri, 22 Aug 2008 05:29:32 -0700 (PDT), Jes <jes@bastholm.dk> wrote:

>
>
>Det skal så siges at Sterling har oppet sig mht. kommunikationen og
>sender nu mails ud som forklarer hvad der gik galt - og senest har jeg
>sørme fået et gavekort som plaster på såret. Det hjælper så kun lidt
>når handlingen i København også har haltet alvorligt.
>
>Jeg har også haft en klagesag hos Sterling her i sommer, det tog ca. 2
>måneder før jeg fik svar (svarets kvalitet skal jeg så undlade at
>kommentere...)
>
>Jes

Ja, jeg har sørme også modtaget et gavekort fra Sterling på en
valgfri frirejse samt en forklarende mail, på grund af en forsinkelse
fra Stockholm til København !

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste