iPod og Blaupunkt bilradio - USB-forbindel~
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 12-09-08 21:38

I min nye bil har Blaupunktradioen en USB-indgang og et hul til
mini-Jack. Jeg bruger sidstnævnte til min iPod Classic. Men hvad med
USB?

Den USB-forbindelse, jeg har, bruges til at synkronisere, dvs. at iPod
modtager informationer fra computeren. Kan den forbindelse bruges den
modsatte vej: iPod sender til radioen? Er der en anden slags
USB-forbindelse, jeg skal have at i?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 12-09-08 21:51

Ove Steen Smidt wrote:
> [...]
> modtager informationer fra computeren. Kan den forbindelse bruges den
> modsatte vej: iPod sender til radioen? Er der en anden slags

Nå, så er det ikke en Beagle, du har købt, - for dér følgr iPod'en med i
købet.

Uden at være sikker, så mener jeg, det er Blaupunkt, der følger med i VW
bilerne, så det skulle være mligt at bruge din iPod sammen med en
'minidock', der monteres under instrumentbrættet og så overføre

En googling gav ca. 374.000 hits på "card docking for ipod"
http://www.google.com/search?source=ig&hl=en&rlz=1G1GGLQ_ENDK276&=&q=car+docking+for+ipod&btnG=Google+Search

mvh. Erik Richard

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 13-09-08 08:05

> [...]
> via USB til radioen.
>
> En googling gav ca. 374.000 hits på "card docking for ipod"

Tak. Jeg kigger videre på dette forslag. Der må være nogle
car-kit-forretninger i København, der kan hjælpe. Folkevognsforhandleren
viste ikke rigtig noget om det.

Sagen er, at med mini-jack er lysignalet utilfredsstillende svagt. Jeg
håber, det vil være bedre med USB. -- Venlig hilsen Ove Steen Smidt
http://www.ovesteensmidt.dk/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-09-08 23:30

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> modtager informationer fra computeren. Kan den forbindelse bruges den
> modsatte vej: iPod sender til radioen? Er der en anden slags

den vil ikke virke. Du skal have et iPod kit til din radio ..

/thomas

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 12-09-08 23:37

Ove Steen Smidt skrev:

> [...]
> modtager informationer fra computeren. Kan den forbindelse bruges den
> modsatte vej: iPod sender til radioen? Er der en anden slags

Prøv at sætte dit stik i. Uden iTunes burde iPoden opføre sig om en
almindelig 4 Gb disk, og så kunne det jo være det virkede...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-09-08 00:00

> Prøv at sætte dit stik i. Uden iTunes burde iPoden opføre sig om en
> almindelig 4 Gb disk, og så kunne det jo være det virkede...

musikken ligger jo bare ikke i "klar tekst" ....

/thomas