iPhone og nyhedsgrupper
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-08-08 23:07

Kan man egentlig læse nyhedsgrupper med en iPhone? Jeg synes ikke, jeg
er stødt på det. Det kræver jo også, at man har adgang til en news
server, og jeg ved slet ikke, om der er sådan en, hvis man er på Telias
datanet Edge eller G3.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 30-08-08 05:25

> [...]
> er stødt på det. Det kræver jo også, at man har adgang til en news
> server, og jeg ved slet ikke, om der er sådan en, hvis man er på Telias

Kan de ikke hentes i Google Groups? En suppeting har jeg ikke hørt om.

M.

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-08-08 09:10

> Kan de ikke hentes i Google Groups? En suppeting har jeg ikke hørt om.

Det er selvfølgelig en mulighed, men jeg kan forestille mig, at det vil
være lidt tungt. En off-line nyhedslæser ville være optimal, da
forbindelsen ikke altid er perfekt, når man er på farten. Det vil
selvfølgelig kræve, at der kan gemmes data på iPhone, og det synes jeg
generelt ikke, der er mange programmer, der gør. Vi skal nok ikke gøre
os forhåbninger om det, for nyhedsgrupper er på vej ud. Der er ikke
mange af de unge, der kender dem. Man kan også se, hvor lidt, der bliver
reklameret for dem. Folk bruger i stedet debatfora som f.eks. hos
Mediamac. Personligt synes jeg, det er fjollet at bruge et lukket forum,
når der er et helt åbent som nyhedsgrupper. Det svarer jo til, at man
holder op med at bruge e-mail og blot sender meddelelser på f.eks.
Facebook. Så kan man kun kommunikere med folk, der er medlem der.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 30-08-08 10:29

> [...]
> holder op med at bruge e-mail og blot sender meddelelser på f.eks.
> Facebook. Så kan man kun kommunikere med folk, der er medlem der.

Enig

M.

Fra : KentBM

Dato : 01-09-08 09:59

Henrik Münster skrev:
> når der er et helt åbent som nyhedsgrupper. Det svarer jo til, at man
> holder op med at bruge e-mail og blot sender meddelelser på f.eks.
> Facebook. Så kan man kun kommunikere med folk, der er medlem der.
Men er det ikke hele idéen bag messenger-services? Læser unge, som
bruger messenger overhovedet emails?

--

Kent

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-09-08 12:50

On 2008-09-01 10:58:31 +0200, KentBM <kentF_JERNmagnussen@aim.com> said:

> Men er det ikke hele idéen bag messenger-services? Læser unge, som
> bruger messenger overhovedet emails?

Næh
--
Læs min blog