Mapping af netværksdrev i Leopard
Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 12-08-08 01:23

Hej!

Jeg synes det er omstændigt, at skulle finde firmaets (Windows)
filserver, og den rigtige folder, under "Shared" i Finder. Det ville
være rigtig lækkert, om man kunne tilgå et givent drev via en genvej
af en art.

Kan man det? Hvordan?

--
Hans Tosti

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 12-08-08 08:46

Hans Tosti Pedersen <hanspedersen@gmail.com> wrote:

> [...]
> filserver, og den rigtige folder, under "Shared" i Finder. Det ville
> være rigtig lækkert, om man kunne tilgå et givent drev via en genvej

træk den ned i docken når den er mountet på skrivebordet ...

/thomas

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 12-08-08 03:11

On 12 Aug., 09:45, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> træk den ned i docken når den er mountet på skrivebordet ...

Øhm... hvordan mounter jeg den på desktop?

--
Hans Tosti

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-08 12:30

Hans Tosti Pedersen skrev:

> Øhm... hvordan mounter jeg den på desktop?

Mon ikke du lige skal ind i Finder > Indstillinger > Generelt og slå
'Tilsluttede servere' til? Så burde du kunne se den på skrivebordet,
når den er mountet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hans Tosti Pedersen

Dato : 12-08-08 14:22

On 12 Aug., 13:29, "Thomas G. Madsen" <nos...@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:
> Mon ikke du lige skal ind i Finder > Indstillinger > Generelt og slå
> 'Tilsluttede servere' til? Så burde du kunne se den på skrivebordet,
> når den er mountet.

Bingo!

Tak for hjælpen! :)

--