MS SQLServer - hvad bruger i til admin ?
Fra : Stig Johansen

Dato : 15-08-08 06:21

Hej alle.

Jeg er i gang med at lave nogle småbeskrivelser til nogle ting, der skal
'installeres' på en MS SQLServer, og kaldes fra ASP.

I den forbindelse tager jeg udgangspunkt i brug af hhv. Query Analyzer samt
Enterprise Manager.

Men jeg er kommet i tanke om, at det muligvis ikke er alle, der har disse 2
programmer.

De fulgte i hverfald ikke med MSDE, som vistnok nu er noget med
SQLExpress(?).

Så spørgsmålet et egentlig:
Hvilke administrationsværktøjer har man på Webhoteller og lign. med adgang
til MS SQLServer via ASP(.NET) ?

Det er mest erfaringer fra 'ASP folket' jeg er ude efter, ikke mulighederne.

Stig Johansen