Frontosa.
Fra : Aardvark

Dato : 22-07-01 12:25

Hej gruppe...og Carsen

Sagen er at jeg har fået...'påtvunget' mig en...ret stor C.
Frontosa........den er mellem 17 og 20 cm stor.
Det er en han, og han virker sund og rask......samt overraskende fredelig.

Nu er spørgsmålet, hvor henne jeg kan få fat i en tilsvarende str. hun ?
Eller om nogen hér i gruppen måske havde en flok af tilsvarende str. og som
var interesseret i købe ham ?

/Brian

Fra : Aardvark

Dato : 22-07-01 12:25

Ai...mente.......Carsten.........;-D

Fra : Aardvark

Dato : 22-07-01 12:26

Det skal lige tilføjes, at jeg har et par stykker Frontosa gående i, i
forvejen......men disse er ungfisk...og ca. 5-7 cm store.......

/Brian

Fra : X - Dude

Dato : 24-07-01 21:00

Prøv at kig i dk.marked.privat.akvarium
der er nogle til salg men nok ikke iden størrelse

/Rasmus