Motherboard register ikke keyboard
Fra : KM

Dato : 22-07-01 12:29

Jeg har et lidt mystik problem. Jeg har et Microsoft Natural Keyboard Pro
USB tastatur, desværre er mit motherboard ikke så glad for keyboardet som
jeg er. For når den er koblet på mit Asus A7V-133 motherboard register den
ikke tataturet. Den har ikke problemmer med mine 2 andre tastaturer (Den ene
er microsofts gammel knæk tastatur). Jeg kan trække stikket ud og sætte det
i igen og den virker. Jeg har haft tastaturet til at køre i 3 uger på min
celeron maskine uden en eneste problem.

Hvad kan der være galt og hvad skal jeg gøre !

KM

Fra : Cubus

Dato : 22-07-01 12:40

> [...]
> jeg er. For når den er koblet på mit Asus A7V-133 motherboard register den

En ringe trøst:

Ca. hver anden gang jeg opstarter min comp med A7V bundkort detekteres
musen ikke og det påstås at der ikke er nogen mus tilsluttet (ps2-mus).

--
Cubus