Kan ikke skrive i en formular på nettet
Fra : Peter

Dato : 07-09-08 16:19

Hej NG!

Jeg har et problem. Jeg bruger IE og kan lige pludselig ikke skrive i en
bestillingsformular på nettet.
Er det min browser der er noget galt med?

hilsen
Peter

Fra : Peter

Dato : 07-09-08 17:17

Hej igen!

Jeg skal nok lige fortælle at problemet er, når jeg placerer musepilen i
formularfeltet kommer der ingen "blinkende" markørstreg.
Hvad er der galt?

Fra : Jubii

Dato : 07-09-08 13:20

On 7 Sep., 18:17, "Peter" <pe...@mobil.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg skal nok lige fortælle at problemet er, når jeg placerer musepilen i
> formularfeltet kommer der ingen "blinkende" markørstreg.

Jeg _må_ spørge: Efter du har placeret musemarkør (pil om du vil) i
feltet, trykker du så på venstre museknap?
De to ting kan ske samtidigt.