Potens medicin & begrebs forviring
Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 21-07-01 23:48

well som jeg før har været inde på har jeg jo lidt svært ved at komme
- dvs jeg kan komme men det er en slags tør orgasmer der er ikke lige
er helt på højde med dem hvor man har sædafgang -
rejsning er ikke har arldrig været noget problem - jeg kan næsten
styre den med bevistheden - det er meget sjælden jeg har ufrivilig
rejsning - men jeg kan få det på komando og næsten lige så længe som
jeg vil have den med mindre jeg for sæd orgasme.

Findes der for helved ikke noget medicin som kan pæppe op på det ?
MvH
Bo

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-07-01 07:06

Heyy Bo.

"Chokmak alias Rabias The dog" <chokmah777@hotmail.com skift till 999> skrev
i en meddelelse news:p51kltovdfp5c4f4fh1aev8pdk149d2mm2@4ax.com...
> [...]
> jeg vil have den med mindre jeg for sæd orgasme.
>
> Findes der for helved ikke noget medicin som kan pæppe op på det ?

Jeg tror du skal lede iblandt den medicin du allerde indtager, efter
synderen. Det er almen viden at meget medicin indvirker på sexlivet. Og jeg
ved at flere har problemer med at opnå orgasme især ved indtagelse af
"lykkepiller" og anden psykofarmaka.

Prøv at fremstille problemet for den der har udskrevet din medicin og be om
andre midler.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Chokmak alias Rabias~

Dato : 22-07-01 07:38

On Sun, 22 Jul 2001 08:06:00 +0200, "J¤mfruen\)"
<jomfru-d@vip.cybercity.dk> wrote:
aloo Virgo

> [...]
>synderen. Det er almen viden at meget medicin indvirker på sexlivet. Og jeg
>ved at flere har problemer med at opnå orgasme især ved indtagelse af

Nahh det har nu alle dage været et problem med sædafgang - men arldirg
med rejsning - både med og uden medicin alkohold og ingenting

>Prøv at fremstille problemet for den der har udskrevet din medicin og be om
>andre midler.

Uh ha nej diskuterede det med min læge - sagen er det er så uhyggeligt
svært at finde en medicinering der virker - på pysisk lidelser - så
når man endeligt gør det så skal man ikke lave om på den.

men sædafgang - well jeg vil sige den er ikke blevet mere ureglmæsige
med medicin - men det var jo rart hvis det bare var sådan noget man
kunne ryste af sig
MvH
Bo

Fra : T'abula R'asa

Dato : 22-07-01 20:41

Rettelse:

Jeg maatte have haft "klinisk sexologi" i tankerne -
stedet hedder naturligvis ikke Sexologisk Klinisk,
men Sexologisk Klinik. Beklager.

PSW / T'R'
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : T'abula R'asa

Dato : 22-07-01 21:32

Bo skrev:

> Nah, det har nu alle dage vaeret et problem med saedafgang - men
> aldrig med rejsning - baade med og uden medicin, alkohol og ingenting.

> [...] sagen er det er saa uhyggeligt svaert at finde en medicinering
> der virker - paa psysisk lidelser - saa naar man endeligt goer det
> saa skal man ikke lave om paa den.

> men saedafgang - well, jeg vil sige, den er ikke blevet mere
> uregelmaessig med medicin - men det var jo rart hvis det bare var
> saadan noget man kunne ryste af sig.

Ud fra den betragtning, at du ikke fortaeller, hvilket psykofarmaka,
du allerede er paa (laes: at en blanding kan have uheldige/farlige
foelgevirkninger), tilmed, at den sexuelle dysfunktion paa mig virker
psykisk betinget, vil jeg fremfor medicin i foerste omgang anbefale,
at du tager en snak med Sexologisk Klinisk paa Rigshospitalet,
som jeg har omtalt tidligere.

Du kan ringe dertil hver torsdag mellem kl. 10:00 og 11:00 paa
tlf. 3545 7685.

Hvilken diagnose har du i oevrigt faaet stillet? Du beskrev, hvordan
du tidligere har vaeret bange for dine egne haender, faenomenet her
betragter jeg umiddelbart som et symptom paa en psykose. Men tal med
din terapeut om det - det kommer for saa vidt ikke andre ved.

Venlige hilsener
PSW / T'R'
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Chokmah

Dato : 23-07-01 01:01

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> psykisk betinget, vil jeg fremfor medicin i foerste omgang anbefale,
> at du tager en snak med Sexologisk Klinisk paa Rigshospitalet,

jamne dte vil jeg da gøre - men som jeg har skrevet tidliger så er rejsning
ikke noget problem - det er selve sædafganen det halter med - og dte er ikke
noget nyt jeg var 21 inde jeg kom første gang i vagina - det er så begyndt
at halte med saæd orgasmer ved onani - se det er noget lort.

>Men tal med
> din terapeut om det - det kommer for saa vidt ikke andre ved.

ja men vi har været den igenem - hvor dygtig hun end er så er dte nok også
det enste sted hvor hun står af - hunsvrae men hun har ikke hjerte eller
forståelse med i det - da min seksualitet er så jeg ved sgu ikke ....
voldsom ... mine fantasier , de er virkeligt syge .. jeg skal ha en helt
klar fornemelse af at ydnyge på en ubehagelig måde for den anden part eller
bare tingslig gøre hende - at dte bare e rkød jeg tager ejer dominere ....
men det er jo fantasi .. jeg kan godt skælne.. vi kan også sagtens finde en
balance hvor tingen nærmer sig - hun bliver godt nok lidt øm i røwen en dag
efter men det kan hun godt li :) så det er ok ...

men dte er sgu da noget underligt noget man kan få rejsning på komando - men
der er så langt fra at man kan komme ???( nogen gange i perioder mere ofte
ind andre nadre ganeg kan man ramme en bølge hvor man bare kommer og kommer
i en 3-4 dage )
MvH
Bo

Fra : T'abula R'asa

Dato : 22-07-01 21:34

Fra : Chokmah

Dato : 23-07-01 00:51

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en meddelelse
HI "T'abula R'asa
> Du kan ringe dertil hver torsdag mellem kl. 10:00 og 11:00 paa
> tlf. 3545 7685.

mange tak det vil jeg prøve

> Hvilken diagnose har du i oevrigt faaet stillet?

Puhh den er vist på 4½ M a-4 ark primært alkoholiker - men tørlagt på 5 år -
sagen er at jeg var i behandling medicinsk før man kunne stille en reel
dignose med mindre man foretog en afmedicinering hvilket i mit tilfæled
skønedes formåls løst da det sikkert også ville tage en 8-9 mdr da jeg har
været medicineret så længe.

men mit eget bedste gæt er - depresivitet - paranoia-surisavle også er jeg
tilskrevet karekter afvigene på en måde så jeg ikke er egent til samværd med
andre mennesker i fatse rammer - det ser jeg nu ikke som et sygdoms tegn
mere som et karekter tegn.
men ellers Puhh pysopat boterline pysokotisk osv.

> [...]
> betragter jeg umiddelbart som et symptom paa en psykose. Men tal med
> din terapeut om det - det kommer for saa vidt ikke andre ved.

jamen vi har været det igenem og efter som det er et gamelt fænomen der ikke
mere eksistere - det var i forbindelse med alkohold indtagelse i min teenage
år- så har hun vuderet at fokusere på hvad der er aktuelt nu.
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 23-07-01 11:54

"Chokmah" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:9jfq8s$m02$1@sunsite.dk...

Hej Bo

Faldt over ordet psykopat i dit indlæg. Det er du ikke. Du har
indlevelsesevne og så er du vist ikke psykopat

Jeg ved ikke så meget om det med sædafgangen men som Tabula er inde på
kunne du jo henvende dig på sexologisk og se om de ved noget. Jeg må
erkende jeg tvivler for der er nok ikke mange med lige de problemer
som henvender sig så dees erfaringsgrundlag er nok ret lille. Kan du
ikke finde noget info om din medicin på nettet?

Jeg ved der findes en hel del info om medicin, bivirkninger og lign.
på nettet.

Hilsen
Tomas

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-07-01 11:27

On Mon, 23 Jul 2001 12:53:54 +0200, "Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote:

>"Chokmah" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:9jfq8s$m02$1@sunsite.dk...

HI Tomas

>Faldt over ordet psykopat i dit indlæg. Det er du ikke. Du har
>indlevelsesevne og så er du vist ikke psykopat

nahh men det var vist også en af min fars på en mindre go dag :) men
der kanjeg nu svinge over alle forskelige træk når man spørger ham :)

> [...]
>som henvender sig så dees erfaringsgrundlag er nok ret lille. Kan du
>ikke finde noget info om din medicin på nettet?

nahh men der helmer jeg nu til den teori af atdet ihvertilfææled ikker
blvet ringer med årene - så det har nu ikke noget med det at gøre -
egendomelig nok som jeg tænker over det så det tidspunkt hvor jeg var
mest veril på i mit liv var når jeg havde tømmer mænd ???

>Jeg ved der findes en hel del info om medicin, bivirkninger og lign.
>på nettet.

jaaaa ... og det er ogås rigtigt at den slags medicin som jeg for
depot pam og noget andte KAN    virke dæmpene men - folk er jo
forskelige også kemisk - jeg har prøvet at tage 2 identiske ik tester
på mig selv ( ikke den sammen ) min Ik stiger med 20 % hvis jeg tager
sove medicn - jeg bliver ikke spedet eller noget - jeg tænker bare
klare - når hjernen bliver sat ned i gear - weid ikke ?
MvH
Bo

Fra : T'abula R'asa

Dato : 22-07-01 22:20

Men indlaegget, jeg refererer til, dukker tilsyneladende ikke op.
Du finder det nedenfor, Bo.

PSW / T'R'
TabulaRasa@nym.alias.net

---

Bo skrev:

> [...]

> saadan noget man kunne ryste af sig.

Ud fra den betragtning, at du ikke fortaeller, hvilket psykofarmaka,
du allerede er paa (laes: at en blanding kan faa uheldige/farlige
foelgevirkninger), tilmed, at den sexuelle dysfunktion paa mig virker
psykisk betinget, vil jeg fremfor medicin i foerste omgang anbefale,
at du tager en snak med Sexologisk Klinik paa Rigshospitalet,

Fra : T'abula R'asa

Dato : 24-07-01 00:36

> Puhh den er vist paa 4¢ M a-4 ark primaert alkoholiker - men toerlagt
> paa 5. aar - sagen er at jeg var i behandling medicinsk foer man
> kunne stille en reel diagnose med mindre man foretog en
> afmedicinering hvilket i mit tilfaelde skoennedes formaalsloest da
> det sikkert ogsaa ville tage en 8-9 mdr da jeg har vaeret medicineret
> saa laenge.

Min umiddelbare indskydelse var en skaebnesvanger kombination af bl.a.
THC og O.T.O. - sidstnaevnte saa jeg dig omtale her paa Usenet for snart
laenge siden. Men okay, jeg spurgte alene, fordi du flere gange selv
bringer det paa bane.

Og det respekterer jeg dig i oevrigt for at fortaelle. Psykiske lidelser
er en af tidens store tabuer, fordi mange (saakaldte behandlere incl.)
ikke indser, at der "blot" er tale om kemiske forstyrrelser/defekter;
at det ikke er farligt at omgaas eller forholde sig til.

Men din, formoder jeg, forkaerlighed for Blake kunne maaske bunde i en
helt anden opfattelse? Vi er off-topic her, indroemmer jeg.

> men mit eget bedste gaet er - depresivitet - paranoia-surisavle ogsaa
> er jeg tilskrevet karakterafvigende paa en maade saa jeg ikke er
> egent til samvaerd med andre mennesker i faste rammer - det ser jeg
> nu ikke som et sygdoms tegn mere som et karaktertegn. Men ellers Puhh
> psykopat borderline psykotisk osv.

Som du sikkert ved, medfoerer depressioner, at hjernens produktion af
signalstoffet serotin nedsaettes. Den samme egenskab finder du hos
flere euforiserende stoffer, hvorfor depressive mennesker, om end i
mildere grad, kan have (tilsvarende) graensepsykotiske oplevelser.

Paa den maade haegter tingene sig ofte paa den ubehandlede depression
og alkoholmisbruget i form af eks. personlighedsforstyrrelser af
forskellig karakter, panik- og angstanfald, paranoia og andre
vrangforestillinger.

> [...] men som jeg har skrevet tidligere saa er rejsning
> ikke noget problem - det er selve saedafgangen det halter med - og
> det er ikke noget nyt, jeg var 21 inden jeg kom foerste gang i vagina -
> det er saa begyndt at halte med saedorgasmer ved onani - se, det er
> noget lort.

> [...]

> men det er sgu da noget underligt noget, man kan faa rejsning paa
> kommando - men der er saa langt fra at man kan komme ??? [...]

Nej, det er faktisk slet ikke saa underligt, som du giver udtryk for.

Der er ingen direkte sammenhaeng mellem "erektion" og "orgasme/
saedafgang - slutlyst". De udspringer, saa at sige, alle af vidt
forskellige psykiske og fysiologiske faenomener, som ikke betinger
hinandens eksistens.

Men ring til Sexologisk Klinik, som jeg anbefalede. Mine skriverier
maa alene opfattes som generelle betragtninger.

> Hvor dygtig hun end er, saa er det nok ogsaa det eneste sted, hvor
> hun staar af [...] da min seksualitet er saa jeg ved sgu ikke ...
> voldsom ... mine fantasier, de er virkeligt syge ...

> Jeg skal have en helt klar fornemmelse af at ydmyge paa en ubehagelig
> maade [...] men det er jo fantasi .. jeg kan godt skelne.. vi kan
> ogsaa sagtens finde en balance, hvor tingene naermer sig.

Med et praedikat som paedofil, hvad der isoleret set af mange betragtes
som en forbrydelse mod menneskeheden, er jeg personligt ikke den rette
til at tale for sexuelle fantasier, som gaar paa vold, smerte og mord.
Og jeg indeholder dem ikke selv i en bevidst forstand.

Men Tomas O. skrev, saa vidt jeg husker, noget fornuftigt om, at enhver
fantasi, selv den farlige, er acceptabel, naar blot den forbliver
mellem oererne paa mennesket.

Hilsener
Peter S. Winding, antipaedagog og cand. paedofil
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-07-01 12:15

On 23 Jul 2001 23:36:08 -0000, "T'abula R'asa"
<tabularasa@nym.alias.net> wrote:

Hi T'abula R'asa"

> [...]
>THC og O.T.O. - sidstnaevnte saa jeg dig omtale her paa Usenet for snart
>laenge siden. Men okay, jeg spurgte alene, fordi du flere gange selv

Øhh THC og O.T.O. jeg mener at have en bred almen viden men der er et
par begreber der er smuttet uden om min almene ....oplys mig :) ?

>Og det respekterer jeg dig i oevrigt for at fortaelle.

Nå jow tak :) men jeg tror sgu ikke jeg ejer et blufærdigt ben i
kroppen - hvis tingen er på en måde ( for mit eget vedkomene så er de
bare sådam - jeg tror kun - at leve i hemlighed for mit vedkomne vile
være en stress faktor

> [...]
>ikke indser, at der "blot" er tale om kemiske forstyrrelser/defekter;
>at det ikke er farligt at omgaas eller forholde sig til.

Tjjaaa sad og tale med min far om der jo er læge og han var egentligt
også overrasket over jo længer han var læge og det er da over 35 år jo
klare så han hvor meget der var arveligt & genetrisk styret - en evt
folkelig angst omkring slig erkendelse er well den at folk ikke bryder
sig om at være magtesløse over for naturen og da slet ikke derres egen
ja jeg tror både sygdomme og karekter træk er arvelige - men jeg
tror de fleste pysiskske sygdomme dog kun er latente så hvis man som
forældre udviser lidt ekstra forisgtighed og ikke taumatisere barnet
mere ind højets nødvendigt så er det ikke ensbetydene med at det
bliver sådam der skal være noget der tricker det ...

>Men din, formoder jeg, forkaerlighed for Blake kunne maaske bunde i en
>helt anden opfattelse? Vi er off-topic her, indroemmer jeg.

Blake nahh - jeg tror et hvert menneske med interesse for literatur
lyrik & filsofi vil før ellers sener løbe ind i Blake og finde en
eller anden form for holdning til ham - osm med Nietzhie Jung etc.

OT Nahh egentligt ikke - jeg stiller et spørgsmål om årsagerne til
svigtene sædafgang også debatere vi hvad der kan ligge til grund for
det og hvad tanker der opstår hænd af vejen - det kan ikke være helt
OT - jeg tror den Chat raseri der køre en gang i mellem er små¨
venligt sinded hilsner fra skribnet itl skirbent i indlægene i mellem
- som jeg nu perosneligt ikke har det store i mod.

Ramerne for debat om seksualitet og samliv - både kan og må strække
sig ud over hvorfor nogen kan og andre ikke kan fordrage at sluge
sperm og hvilke reaktioner man møder på intim barbering ned igenem Hr
& fru Bruns sovs magiske verden

>Som du sikkert ved, medfoerer depressioner, at hjernens produktion af
>signalstoffet serotin nedsaettes.

ja det er jo der depot medicinen kommer ind og regulere/stabilisere
seotoin genoptagelsen i synlapserne eller det limbiske system mener
jeg det er.

> Den samme egenskab finder du hos
>flere euforiserende stoffer, hvorfor depressive mennesker, om end i
>mildere grad, kan have (tilsvarende) graensepsykotiske oplevelser.

ja Paranoia / angst har mange former - men fælles for dem alle er at
man for et forværgnet billed af virkligheden - jeg har nogen gang
prøvet at forstå denne reaktions primær årsag - men kan ikke komme på
andet ind at bevistheden forsøger at bringe sig selv i klart fokus så
genstanden for angsten ikke glider ind i mellem alle dagens andre
sanse indtryg der bearbejdes ldit i det givne øjeblik for sener at
glide ind i en større kontinuerlige forarbejdejdning af tingene i
almindelighed

> [...]
>og alkoholmisbruget i form af eks. personlighedsforstyrrelser af
>forskellig karakter, panik- og angstanfald, paranoia og andre

Ja som jeg læste ved jer bertelsen en gang før han blev ramt af
storheds vandvid hvis man for et trauma så kan man være helt sikker på
at de aliiere isg med alle de andre man har og de kommer på en gang
tilbage.

> [...]
>saedafgang - slutlyst". De udspringer, saa at sige, alle af vidt
>forskellige psykiske og fysiologiske faenomener, som ikke betinger

Ja åbenbart eller det har jeg da nok vist hele tiden at der er en
verden til forskeld på hvad der skal til for at formidel en rejsning
og til at ... lige præcist finde det sted der føre en til sædafgang

at opnå sædafgang er for mig noget med at ramme den helt rigtige
fantasi og leve mig helt ind i den blive et med den - men sgu selv de
bedste fantasier kan slippe op - karekteristisk for at jeg har en
skide go seksuel oplevelse er også at jeg mentalt forsvinder ind i mig
selv og er helt stille.

>Men ring til Sexologisk Klinik, som jeg anbefalede. Mine skriverier
>maa alene opfattes som generelle betragtninger.

jeg vil

>Men Tomas O. skrev, saa vidt jeg husker, noget fornuftigt om, at enhver
>fantasi, selv den farlige, er acceptabel, naar blot den forbliver
>mellem oererne paa mennesket.

afgjort jeg tror tværtigimod hvis man bliver bange for at leve sin
egne fantasier ud i fantasien så bliver de sgu først for alvor farlige

MvH
Bo

Fra : Peter Matzon

Dato : 24-07-01 19:17

Hejsa Bo

> Øhh THC og O.T.O. jeg mener at have en bred almen viden men der er et
> par begreber der er smuttet uden om min almene ....oplys mig :) ?

FYI: THC = TetraHydraCannabinol , det aktive stof i hash & marihuana.
OTO = Ordo Templis Orientalis - (Crowley orienteret) går jeg ud fra?

Peter

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-07-01 20:56

On 24 Jul 2001 11:16:44 -0700, petermatzon@yahoo.dk (Peter Matzon)
wrote:

>Hejsa Bo

>FYI: THC = TetraHydraCannabinol , det aktive stof i hash & marihuana.
> OTO = Ordo Templis Orientalis - (Crowley orienteret) går jeg ud fra?

mange tak - for hjælpen
Bo

fut =dk.snak.off-topic

Fra : T'abula R'asa

Dato : 24-07-01 18:06

> [THC og O.T.O. Jeg mener at have en bred almen viden, men]
> der er et par begreber, der er smuttet uden om min almene.

Jeg tvivler. Tetrahydrocannabinol og Ordo Templi Orientis.

Hilsener
PSW / T'R'
TabulaRasa@nym.alias.net

Fra : Chokmah Rabias The d~

Dato : 24-07-01 20:55

On 24 Jul 2001 17:06:06 -0000, "T'abula R'asa"

>Jeg tvivler. Tetrahydrocannabinol og Ordo Templi Orientis.

Nåååååååååååå ja ja ja ja OTO ja ok ja det var den orden der tog
Crowly efter han blev smidt ud af golden dawn :)
jow jow jeg tænkte på noget andet eller i andre baner
....Tetrahydrocannabinol ja med Pter M s Hjælp faldt den på plads.

og hvi snogen skulle føle det om OTO er OT så er det afgjort fordi de
ikke kender OTO
angiveligtvis den forening der ... bedriver mest seksuel magi i den
hvide magi om man vil.

MvH
Bo