Redskabsrum i træ model "Anholt" (i Silvan~
Fra : Jan

Dato : 02-08-08 13:47

I Silvan kan man købe redskabsrum i model "Park Anholt". Se evt. modellerne
her:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=dqprq#/page8/

3,2 m2 = kr. 3999,- (se side 9 i brochuren)
4,5 m2 = kr. 4499,- (se side 10 i brochuren)

Jeg har besigtiget dem i Silvan, og finder dem en anelse tynde i det ... Jeg
er bange for at de er _for_ "pap-agtige".

Er der nogen der kender til kvaliteten og holdbarheden af
Anholt-produkterne? Evt. alternativer (i træ).

mvh Jan

Fra : Janner

Dato : 10-08-08 08:01

"Jan" <jan@no_mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender til kvaliteten og holdbarheden af
> Anholt-produkterne? Evt. alternativer (i træ).

Hej,

Sådan et har vi.

- Og ja de er MEGET pap agtige og tynde. Hængsler m.v. er noget under dim.
skrammel, og det hele hænger og passer ikke for godt sammen efter træet har
givet sig lidt.

Vi købte det som den nemme løsning da jeg ikke har evnerne til bygge et
ordentligt skur i ordentlige materialer, så om det er pengene værd tja ..
jeg ved sgu ikke rigtigt.

/Jan

Fra : Grev Dracula

Dato : 10-08-08 12:34

On Sat, 2 Aug 2008 14:47:04 +0200, "Jan" <jan@no_mail.dk> wrote:

> [...]
>er bange for at de er _for_ "pap-agtige".
>
>Er der nogen der kender til kvaliteten og holdbarheden af
>Anholt-produkterne? Evt. alternativer (i træ).

Købte et tilsvarende Park Skur til mit sommerhius for 2 år siden - dog
en lidt større model, end dem du henviser til.

Noget frygteligt skrammel at samle og montere. Modulerne passede ikke
100% og skulle ofte skæres eller høvles. Dørerne både slår sig og
blive større og skal stadg efter mere 2 år høvles og på anden måde
rettes til flere gange om året for at kunne åbne og lukke fornuftigt,
på trods af at træet er behandlet med træbeskyttelse.

Samlesættet var fremstillet i Ungarn og brusanvisningen (hvoraf der i
øvrigt manglede et par af de sidste sider, hviket er surt, når man
først opdager dette den søndag eftermiddag, man havde regnet med at
gøre skuret færdigt) var særdeles ubehjælpsomt oversat.

Alt i alt ikke noget, jeg ville anbefale andre.