tysk gulvfirma: plankegulv
Fra : mikael

Dato : 31-07-08 12:19

jeg er ved at indhente tilbud på plankegulv fra et firma i Tyskland:
"Holz by IRichter"
parket-store24
Holz-Richter GmbH
Schmiedeweg 1
51789 Lindlar
Er der nogen der kender det. Jeg kan få samme vare som i danmark
(Garant) koster 649, til ca kr 500 pr kvadratmeter
men det kunne være rart hvis der er nogen der har erfringer med det,
da jeg skal bruge ca 65 kvadratmeter.
varen er Kährs plankegulv "Cornwall".
mvh Mikael

Fra : Martin Bak

Dato : 31-07-08 19:45

"mikael" <mikaelkristen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
Det lyder eddermanme eksklusivt.
Østerlars savværk sælger douglass ovntørret i 42 mm. tykkelse, 6-8" bredde
til såvidt jeg ved omkring 450,- pr m2. Der må være nogen i din nærhed der
også gør det?

--
Martin
www.martinbak.dk/