Vælte mur?
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 22-07-08 15:40

Fra : Leon Hulstrøm

Dato : 22-07-08 21:30

> [...]

Hej,

En Poppel kan vælte ALT, den sender sine rødder over 20meter væk for at få
vand og elsker kloaker.
Vores hoved-ledning i vejen bliver fræst hvert år og min stikledning hvert
andet år, der er rodskud i min indkørsel selv om at træet står 15m væk.
Kommunen har for 2md siden fældet og rod fræst alle 3 Popler.
Længere nede af vejen skar de toppen af 20 andre. Det skulle de aldrig have
gjort, for hvor sender den så alt sin energi hen?? i rødderne.

Man skal altid sætte en Poppel, Pil og Birk med omtanke, de bliver mega
store og går i kloakerne.

Mvh
Leon